  • 231. Data: 2010-06-29 18:50:39
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i0c7d1$19lh$1@news.mm.pl...

    > Ma, bo raz, ze obiecywales cos innego, a dwa, ze w necie to ja sobie teraz
    > tez moge napisac, ze zadzwonilem i zaprzeczyli twoim rewelacjom :>]

    A jak cwelu pojdę do salonu i napiszę, że poszedłem, to czym się to będzie
    różniło?
    Pytam po raz chyba szósty - podać ci telefony do tych salonów, jeśli nie
    wierzysz?

    > Nie nie wygodne, tylko w ogole ich nie czytam, do poki nie odszczekasz
    > tego co napisales wczesniej, a tu pierwszy lepszy cyctat "Nie napisałeś -
    > to nie znalazłem. Jakbyś napisał - to by było. Gdybyś miał rację i
    > odrobinę jaj, to byś od razu puścił tutaj cytat, żeby wszystkim zamknąć
    > buzie. A tak to kolejne dziecko neostrady."
    > Ani ci sie ta buzia nie zamyka, ani odszczekac klamliwych postow nie
    > potrafisz.

    To nie czytaj i będzie dobrze. To, co napisałeś, to jest jeden wielki
    bullshit, bo oprócz wspólnego silnika JTD (oraz osprzętu do niego, co jest
    niejako logiczne, stąd podobne obudowy filtrów, itp) AR 156 nie ma NIC
    wspólnego z Fiatem, wbrew temu co twierdzisz. Napisałeś jakieś pierdoły nie
    mające nic wspólnego z prawdą i jeszcze chcesz, żeby Cię ktoś za to
    przepraszał?

    > To ciekawe teorie, bo jakos w katalogu BMW nie widze takiego nazewnictwa
    > :>

    Nie mówię, że jest dokładnie tak w katalogu, tylko tak można powiedzieć w
    serwisie BMW i bez problemu kolesie się orientują, co to jest. Poza tym
    część "poduszka tylnej belki E34" występuje w tylu sklepach, że chyba tylko
    Ty nazywasz ten fragment zawieszenia inaczej.
    A co do nazewnictwa w katalogach samochodowych to się wypowiadał nie będę,
    bo po nazewnictwie ostatnio gość 25 minut szukał łożyska sprzęgła do
    159-ki...

    > Ty naprawde nie wiesz co piszesz.
    > cyt. "tylny most ma się doskonale a poduszki pod nim są od nowości nie
    > dotykane," bylo tego wiecej ale nie chce mi sie szukac.
    > Tylko taki bezjajowy smiec jak ty nie bedzie mial odwagi odszczekac swoich
    > inwektyw.

    Bo nie rozróżniasz tego, co jest MOSTEM, od tego, co jest mechanizmem
    różnicowym.
    Ty piszesz w swoim pojęciu o MECHANIŹMIE RÓŻNICOWYM, a pisałem o poduszkach
    trzymających CAŁY MOST (czytaj mechanizm różnicowy + półosie + wszystko co
    tam jest wymagane, żeby to nie poodpadało).
    Dlatego zapewne u Ciebie poduszki pod mechanizmem różnicowym są od nowości
    nie dotykane...

    > Nie sa czescia twojej smiesznej wyliczanki.

    Oczywiście, bo mówiliśmy o kosztach naprawy zawieszenia, a amorki wg Ciebie
    nie są elementami zawieszenia.

    > Jak ci napisze, ze amortyzatorow z tylu nie wymienialem i sa ciagle
    > oryginalne to tez pewnie wydumasz sobie kolejne obrazliwe stwierdzenia i
    > sie zblaznisz na koniec.

    Nie, będę myślał, że są w zajebistej kondycji po iluśśet tysiącach
    kilometrów jazdy.

    > Nie wiedzialem ,ze jestes cwelem.

    Ja się nie daję "sponsorować" za amorki :)

    > Wynika, ze jestes idiota.
    > Tu kolejny cytat "15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna
    > kwota, którą należy dysponować, żeby
    > - kupić takiego TDS-a
    > - doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł spokojnie
    > 100 tysięcy km "
    > A ze TDSa spokojnie kupisz juz za 7 to rownanie jest dosc proste :>

    Nie wiem, czy kupisz sensownego TDS-a z lat 94-95 za 7 tysięcy. Ale możesz
    dalej sobie marzyć.

    > Za to twoja wiedza jest normalnie porazajaca :P
    > Miales TDSa z wysposazeniem, ktorego fabryka nie montowala (moze to jakis
    > przeszczep byl?) i w szczycie chamstwa zarzucasz mi nie wiedze :P

    A kto pisał, że w TDS-ie miałem komputer w formie wyświetlacza na zegarach?
    Pisałem o uszkodzeniach wyświetlaczy w BMW seria 5. Oczywiste jest to, że
    żeby coś się uszkodziło, to musi być na wyposażeniu. Jeśli napisałbym, że
    uszkodzeniu ulegają systemy automatycznego poziomowania, to też darłbyś
    japę, że nie, bo takich systemów nie było np. w 520-kach? (od razu mówię -
    jest to czysto teoretyczny przykład)
    Komputer w moim TDS-ie był w formie prostego wyświetlacza obok radia. Jak
    będziesz się bardzo upierał to Ci nawet fotę tego wystawię, żebyś sobie
    obejrzał.

    > No jak ktos ma jajeczka, zamiast mozgu jak ty to moze sie po swojej wiosce
    > obnosi ze swoim parkiem maszynowym :P

    Dla mnie jeśli ktoś miał kilka wersji jakiegoś samochodu, to jest to osoba o
    jakiejś wiarygodności. Ktoś, kto wypowiada się na tematy sobie bliżej
    nieznane (typu podobieństwa Alfy z Fiatem) i w dodatku upiera się przy
    swoich wyciągniętych z dupy teoriach, jest dla mnie po prostu debilem,
    którego jedyną misją jest "zaistnieć na newsach".

    > Polecam SJP--->kadzic

    W przypadku Twoich BMW akurat to jest bardzo dobrze użyte słowo.

    Jurand.

  • 232. Data: 2010-06-29 19:32:42
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > A jak cwelu pojdę do salonu i napiszę, że poszedłem, to czym się to
    > będzie różniło?
    > Pytam po raz chyba szósty - podać ci telefony do tych salonów, jeśli nie
    > wierzysz?

    Sie ciagle rzucasz, a dowodw jak nie bylo tak nie ma.

> [...]
    > jest niejako logiczne, stąd podobne obudowy filtrów, itp) AR 156 nie ma
    > NIC wspólnego z Fiatem, wbrew temu co twierdzisz.

    Buuu, blad panie kolego.
    Bo nawet przy roznych silnikach sa wspolne elementy.
    Ostatnio nawet udalo mi sie upolowac taka ciekawostke... dwie czesci
    jedna do alfy i jedna do fiata, wydawaloby sie, ze zaprojektowane pod
    konkretny egzemplarz, co by potwierdzaly rozne numery czesci, a sie
    okazuje, ze wygladaja identycznie, dzialaja identycznie, tylko kosztuja
    inaczej (alfa ponad 300zl, fiat ponad 100zl).

    > Napisałeś jakieś
    > pierdoły nie mające nic wspólnego z prawdą i jeszcze chcesz, żeby Cię
    > ktoś za to przepraszał?

    Przeprosic powinienes za cos zupelnie innego.

    > Nie mówię, że jest dokładnie tak w katalogu, tylko tak można powiedzieć
    > w serwisie BMW i bez problemu kolesie się orientują, co to jest.

    Wiele rzeczy nazywa sie potocznie i kazy wie co to jest.

    > Poza
    > tym część "poduszka tylnej belki E34" występuje w tylu sklepach, że
    > chyba tylko Ty nazywasz ten fragment zawieszenia inaczej.

    Tylko ja i BMW.

    > A co do nazewnictwa w katalogach samochodowych to się wypowiadał nie
    > będę, bo po nazewnictwie ostatnio gość 25 minut szukał łożyska sprzęgła
    > do 159-ki...

    Nie samochodowych (bo tam to faktycznie rozne babole sie zdazaja), a
    katalogu czesci BMW.

    > Bo nie rozróżniasz tego, co jest MOSTEM, od tego, co jest mechanizmem
    > różnicowym.

    Chwileczke chwileczke, przed chwila pisales, ze nigdzie nie napisales o
    poduszkach mostu... :>

> [...]
    > + wszystko co tam jest wymagane, żeby to nie poodpadało).
    > Dlatego zapewne u Ciebie poduszki pod mechanizmem różnicowym są od

    Zebys sie juz nie musial gimnastykowac to napisze ze i te i te poduszki
    nie byly wymieniane (przynajmniej nie w Polsce i nie wygladaja, ze
    kiedykolwiek byly).

    > Oczywiście, bo mówiliśmy o kosztach naprawy zawieszenia, a amorki wg
    > Ciebie nie są elementami zawieszenia.

    Wiesz, jak bede pisal o naprawach ukladu hamulcowego to o klockach
    hamulcowych tez nie bede wspominal.

    > Nie, będę myślał, że są w zajebistej kondycji po iluśśet tysiącach
    > kilometrów jazdy.

    Sa w znakomitej kondycji :>
    Zdziwko co? :P

    > Ja się nie daję "sponsorować" za amorki :)

    Ja tam w ogole sie nie daje sponsorowac, ale co kto lubi.

    > Nie wiem, czy kupisz sensownego TDS-a z lat 94-95 za 7 tysięcy. Ale
    > możesz dalej sobie marzyć.

    Za 7 tysiecy to przynajmniej moge w ogole w czyms wybierac, bo za 15 nie
    da rady :>

    > A kto pisał, że w TDS-ie miałem komputer w formie wyświetlacza na
    > zegarach?

    Ty to pisales.

    > Pisałem o uszkodzeniach wyświetlaczy w BMW seria 5.
    > Oczywiste
    > jest to, że żeby coś się uszkodziło, to musi być na wyposażeniu.

    Ano oczywiste, stad usmiech na mojej twarzy jak czytalem twojego posta.

> [...]
    > to też darłbyś japę, że nie, bo takich systemów nie było np. w 520-kach?
    > (od razu mówię - jest to czysto teoretyczny przykład)

    A ulegaja?

    > Komputer w moim TDS-ie był w formie prostego wyświetlacza obok radia.
    > Jak będziesz się bardzo upierał to Ci nawet fotę tego wystawię, żebyś
    > sobie obejrzał.

    Spoko, jak bede chcial zobaczyc to pojde do swojego samochodu.

> [...]
    > przy swoich wyciągniętych z dupy teoriach, jest dla mnie po prostu
    > debilem, którego jedyną misją jest "zaistnieć na newsach".

    Zaistniec na newsach? A co to znaczy?

    > W przypadku Twoich BMW akurat to jest bardzo dobrze użyte słowo.

    Moze jednak przeczytaj co to znaczy.

    Ogolnie, jako ze ta dyskusja nie ma konca i sensu rowniez, proponuje Ci
    rozejm i bezwarunkowe zawieszenie broni.
    Ok?

    --
    Karolek

  • 233. Data: 2010-06-30 16:11:02
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Sie ciagle rzucasz, a dowodw jak nie bylo tak nie ma.

    Kraków Volvo Wadowscy - dzwoń
    Kraków Toyota Anwa - dzwoń
    Kraków Mercedes Jan Kosmowski - dzwoń
    Kraków Alfa Romeo Polinar - dzwoń.

    Będziesz miał informacje z pierwszej ręki.

> [...]
    > egzemplarz, co by potwierdzaly rozne numery czesci, a sie okazuje, ze
    > wygladaja identycznie, dzialaja identycznie, tylko kosztuja inaczej (alfa

    No to naprawdę gratuluje udanych łowów. To pewnie jakaś mega istotna dla
    samej konstrukcji samochodu i silnika rzecz, która powoduje, że z automatu
    Alfa staje się Fiatem?

    > Wiele rzeczy nazywa sie potocznie i kazy wie co to jest.

    Potocznie to np. plastikowa łukowata nakładka plastikowa na zderzak nazywa
    się "hokejka", ale takiej nazwy nie uświadczysz w żadnym katalogu części. W
    BMW E34 nazwa "belka tylnego zawieszenia" nie jest już taka "potoczna". Jest
    zupełnie powszechnie używana w serwisach i sklepach. Szczerze mówiąc nie
    wiem, jak można by to nazwać inaczej - element stalowy mocujący tylne
    zawieszenie?

    > Tylko ja i BMW.

    Aha, na pewno nazewnictwo BMW różni się w bardzo istotny sposób. Możesz
    zacytować?

    > Nie samochodowych (bo tam to faktycznie rozne babole sie zdazaja), a
    > katalogu czesci BMW.

    To ja mówię o katalogu części Alfa Romeo. Zupełnie fabrycznym EPERze.

    > Chwileczke chwileczke, przed chwila pisales, ze nigdzie nie napisales o
    > poduszkach mostu... :>

    Bo dopiero po tym mailu skumałem, że Ty przez most rozumiesz coś innego, niż
    to, co faktycznie jest mostem. Dyskusja zaczęła się od "mostu" wg mojej
    definicji, a przeszła na "most" wg Twojej. Stąd rozbieżność.

    > Zebys sie juz nie musial gimnastykowac to napisze ze i te i te poduszki
    > nie byly wymieniane (przynajmniej nie w Polsce i nie wygladaja, ze
    > kiedykolwiek byly).

    Przedziwna sprawa ;)

    > Wiesz, jak bede pisal o naprawach ukladu hamulcowego to o klockach
    > hamulcowych tez nie bede wspominal.

    A dlaczego nie?

    > Sa w znakomitej kondycji :>
    > Zdziwko co? :P

    I pewnie oryginalne od nowości ;) Pancerny amortyzator made in Germany,
    zrobił z okładem 300 tysięcy km i jest w znakomitej kondycji. Jak w
    ciężarówce.

    > Ty to pisales.

    Że te wyświetlacze w BMW 5-kach się psują. W tych, w których są.
    Piksele znikają, wyświetlacze szaleją, itp. Tak samo w Vectrach, Omegach i
    wszystkich autach z tego okresu opartego o podobny sposób połączenia
    wyświetlacza z elektroniką nim sterującą.

    > A ulegaja?

    Dlatego napisałem, że to czysto teoretyczny przykład, bo w tej kwestii nie
    mam żadnych doświadczeń.

    > Zaistniec na newsach? A co to znaczy?

    Pisać bzdury niezależnie od tego, czy to ma jakiś sens, czy nie, byle tylko
    wysmarować kolejnego posta, podnoszącego mniemanie o samym sobie. To tak w
    wielkim skrócie.

    > Moze jednak przeczytaj co to znaczy.

    Nie muszę czytać ;) bo wiem.
    Natomiast nie mogę się oprzeć wrażeniu, ze masz super hiper egzemplarz
    525TDS, który od 4 lat prawie w ogóle nie wymaga inwestycji finansowych,
    zrobił po polskich drogach 100 tys km i jest nadal w doskonałej kondycji
    technicznej. Więc jak to nazwać inaczej jak nie kadzeniem w temacie swojego
    BMW? ;)

    > Ogolnie, jako ze ta dyskusja nie ma konca i sensu rowniez, proponuje Ci
    > rozejm i bezwarunkowe zawieszenie broni.
    > Ok?

    W sumie ok - znudziło mi się już ;)

    Jurand.

  • 234. Data: 2010-06-30 16:35:15
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > No to naprawdę gratuluje udanych łowów. To pewnie jakaś mega istotna dla
    > samej konstrukcji samochodu i silnika rzecz, która powoduje, że z automatu
    > Alfa staje się Fiatem?

    W sumie, rzecz dosc istotna.
    Moglbym ci wypisac wiele wiecej wpsolnych elementow, ale ze sam
    zaproponowalem rozejm to juz nie bede tego ciagnal.

> [...]
    > zupełnie powszechnie używana w serwisach i sklepach. Szczerze mówiąc nie
    > wiem, jak można by to nazwać inaczej - element stalowy mocujący tylne

    Potocznie nie wyklucza powszechnie.
    Ba nawet mozna sie pokusic o stwierdzenie, ze te potoczne sa powszechne,
    a te wlasciwe juz mniej.

    > Aha, na pewno nazewnictwo BMW różni się w bardzo istotny sposób. Możesz
    > zacytować?

    Calkowicie sie rozni.

    > To ja mówię o katalogu części Alfa Romeo. Zupełnie fabrycznym EPERze.

    Sa katalogi samochodowe (uswiadczysz tam wiele roznych marek i modeli),
    a sa tez konkretne katalogi producentow jak ePer czy ETK BMW.
    W katalogu firmowym BMW takiej nazwy ta czesc nie ma.

    > I pewnie oryginalne od nowości ;)

    Oryginalne od nowosci i bez ";)"

    > Pancerny amortyzator made in Germany,
    > zrobił z okładem 300 tysięcy km i jest w znakomitej kondycji. Jak w
    > ciężarówce.

    A zrobil... bo to nie taki zwykly amortyzator.

    > Pisać bzdury niezależnie od tego, czy to ma jakiś sens, czy nie, byle
    > tylko wysmarować kolejnego posta, podnoszącego mniemanie o samym sobie.
    > To tak w wielkim skrócie.

    Nie, to stanowczo sie nie identyfikuje z tym co napisales.

> [...]
    > zrobił po polskich drogach 100 tys km i jest nadal w doskonałej kondycji
    > technicznej. Więc jak to nazwać inaczej jak nie kadzeniem w temacie

    Po prostu, stwierdzeniem faktow.
    Jeszcze da sie kupic zadbany egzemplarz i to nawet w Polsce.

    Cieszy mnie to niezmiernie.

    --
    Karolek