  • 1. Data: 2010-06-18 22:38:40
    Temat: którędy ze śląska nad morze w wakacje?
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    za miesiąc czeka mnie trasa z Raciborza nad wybrzeże Rewalskie do
    Pogorzelicy. W zasadzie myślę żeby jechać jedną z dwóch tras:

    1. polecieć na A4, potem za Wrocławiem na Legnicę, zjechać z autostrady i
    S3 ciągle aż za Szczecin do Goleniowa, a potem odbić na Rewal
    2. na Tarnowskie Góry i ciągle DK11 na Kołobrzeg, i tam odbić na Rewal

    Trasa będzie pokonywana nocą z soboty na niedzielę ze względu na jazdę z
    niemowlakiem, który nie wysiedzi w dzień, no i brak klimatyzacji w aucie.
    Jestem spokojnym kierowcą i spieszyć się nie zamierzam, gdyż w ciemnościach
    wiadomo jak się jedzie na nieznanej drodze.

    Stąd pytanie - którą trasę polecacie, lub ewentualnie jaką macie inną
    propozycję? Zależy mi na tym by nie stać w korku, nie utknąć na robotach
    drogowych i żeby to nie była kręta wąska i przede wszystkim dziurawa droga
    po której trzeba kluczyć. Chcę dojechać spokojnie i płynnie, móc w razie
    czego wyprzedzić powolnego TIRa no i nie jechać ciągle przez wioski z
    ograniczeniem do 50 km/h. Zaznaczam od razu że jazda przez Niemcy nie
    wchodzi w grę, bo nie chcę dodatkowych 200 km robić.

  • 2. Data: 2010-06-19 01:22:39
    Temat: Re: którędy ze śląska nad morze w wakacje?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > S3 ciągle aż za Szczecin do Goleniowa, a potem odbić na Rewal
    > 2. na Tarnowskie Góry i ciągle DK11 na Kołobrzeg, i tam odbić na Rewal

    Pierwszą wersję (prawie) przerabiałem w 2007 roku, z tym, że trasa wiodła od
    Nowego Sącza do Chrzanowa, Wrocławia i stamtąd przez Lubin, Zieloną Górę do
    Pogorzelicy. Wiozłem pięciolatkę i trzylatkę, jechaliśmy w dzień z
    noclegami - po kilka godzin dziennie. W zasadzie jechało się bardzo fajnie,
    jeśli chcesz ją zrobić w jedną noc, to pewnie się da, choć wiele zależy od
    Twojej i dzidziusia wytrzymałości. Do Zielonej Góry jedzie się bardzo
    dobrze, potem trochę "opłotkami", ale do przeżycia.
    W Pogorzelicy wyrzymaliśmy trzy dni, potem pojechaliśmy w Bory Tucholskie,
    ale to inna para kaloszy ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-06-19 01:35:51
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 22:38:40 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
    > S3 ciągle aż za Szczecin do Goleniowa, a potem odbić na Rewal
    > 2. na Tarnowskie Góry i ciągle DK11 na Kołobrzeg, i tam odbić na Rewal

    O tej godzine nie będzie większego ruchu, a jakiego wariantu nie wybierzesz
    to jedziesz przez wioski 50 km/h

    Z Raciborza do Tarnowskich G ? Jak już chcesz na DK11 to lepiej z Raciborza
    na Krapkowice, Opole, Kluczbork i dalej DK11

    Jeszcze możesz jechać

    Racibórz - Wrocław - Poznań - Rewal

  • 4. Data: 2010-06-19 07:19:43
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    On 19.06.2010 01:35, huri_khan wrote:

    > O tej godzine nie będzie większego ruchu, a jakiego wariantu nie wybierzesz
    > to jedziesz przez wioski 50 km/h

    Jeżeli już, to w godzinach nocnych 60km/h:)

  • 5. Data: 2010-06-19 08:57:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > S3 ciągle aż za Szczecin do Goleniowa, a potem odbić na Rewal
    > 2. na Tarnowskie Góry i ciągle DK11 na Kołobrzeg, i tam odbić na Rewal

    wersja nr 1.
    Jechalem tak ok. miesiaca wstecz - z TG wlasnie do Rewal'a
    Droga spokojna - kolo Nowej Soli nie wierz nawigacji i jedz jak glowna
    droga (sprawdzalem: NokiaMaps, Garmin, Sygit jej jeszcze nie maja w
    mapach i kierowaly przez Nowa Sol i potem rownolegle do tej drogi :)

> [...]
    > Jestem spokojnym kierowcą i spieszyć się nie zamierzam, gdyż w ciemnościach
    > wiadomo jak się jedzie na nieznanej drodze.

    Jechalem w dzien - czysto wycieczkowo (syn byl w Mrzezynie na zielonej
    szkole, a my z zona zrobilismy sobie dluzszy weekend w Rewal'u)
    Trasa spokojna - ok 7 godzin bez zadnego pospiechu-lajtowo, z jedna przerwa.

> [...]
    > ograniczeniem do 50 km/h. Zaznaczam od razu że jazda przez Niemcy nie
    > wchodzi w grę, bo nie chcę dodatkowych 200 km robić.

    i slusznie - nie ma takiej potrzeby - trasa nr 1 jest b.przyjemna -
    polowa autostrada a po drodze czesc rowiez dwupasmowkami - wiec
    spokojnie - jedzie sie OK.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-06-19 08:59:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 01:35:51 +0200, huri_khan wrote:

    >O tej godzine nie będzie większego ruchu, a jakiego wariantu nie wybierzesz
    >to jedziesz przez wioski 50 km/h

    Tylko ze w wariancie 1 tych wiosek niezbyt duzo.
    CB na poklad i przejedzie w 6h.
    Moze byc problem ze za wczesnie przyjedzie - i co tu robic z placzacym
    dzieckiem o 6 rano :-)

    >Jeszcze możesz jechać
    >Racibórz - Wrocław - Poznań - Rewal

    Raczej nie ma sensu.
    Wroclaw jak pisalem rozkopie zaraz dojadz od A4, choc w nocy korka nie
    bedzie, rozkopana jest droga do Trzebnicy, a i z Poznania do Rewala
    nie ma dobrej drogi.

    J.

  • 7. Data: 2010-06-19 09:40:31
    Od: btn <w...@b...pl>

    Ja mam podobne pytanie z tym że trasa będzie wiodła z Zabrza na Hel.
    W tej chwili mam dwa warianty:
    1. DK11 na Ostrow Wlkp., potem DK25 na Konin, Inowrocław, Bydgoszcz i
    stamtąd zjazd na A1
    2. Trasa E75 przez Częstochowę, Łódź, Włocławek na A1 itd.

    Jest też jeszcze jedna trasa ok. 100km dłuższa od dwóch powyższych
    (740km) i prowadzi ona przez Wrocław, Poznań E261, Bydgoszcz itd

    Wyjazd około 2-3 w nocy. Zależy mi w miarę na płynnej jeździe, bez
    niepotrzebnych objazdów (np. roboty drogowe) lub korków (boje sie troche
    war. 1 - przez Łódź). )

  • 8. Data: 2010-06-19 11:52:15
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com>

> [...]
    > S3 ciągle aż za Szczecin do Goleniowa, a potem odbić na Rewal
    > 2. na Tarnowskie Góry i ciągle DK11 na Kołobrzeg, i tam odbić na Rewal

    3. przez Berlin - tak jechalem 2 tygodnie temu z Krakowa do Kolobrzegu.
    Trasa wygodna, brak korkow, maly ruch (za wyjatkiem obwodnicy Berlina).
    Generalnie z dzieckiem trasa idealna tylko trzeba miec paszporty dla dzieci.
    Wracalem wczoraj przez Poznan i Wroclaw - wyszlo 1,5 godziny dluzej...

    --
    ml

  • 9. Data: 2010-06-19 12:11:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:hvi464$6bd$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > Generalnie z dzieckiem trasa idealna tylko trzeba miec paszporty dla
    > dzieci. Wracalem wczoraj przez Poznan i Wroclaw - wyszlo 1,5 godziny

    Ale pewnie ze 150 km mniej.
    Pytanie czy 1,5 godziny jest warte 50 zł.

  • 10. Data: 2010-06-19 12:58:37
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Ale pewnie ze 150 km mniej.
    > Pytanie czy 1,5 godziny jest warte 50 zł.

    Jak dorzucisz jeszcze milion Tirów do wyprzedzenia, trzysta tysięcy
    traktorów i 796 rowerzystów to może się okazać, że trasa choć dłuższa,
    to jednak wyjątkowo komfortowa i o niebo bezpieczniejsza.
    Ja bym jechał przez Berlin