    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Zestaw uruchomieniowy z dotykowym LCD i Linuksem
    Date: Sun, 17 Jul 2011 10:34:00 +0200

    Witam wszystkich

    Czy jest moze jakis mini komputerek cos w stylu zestawu uruchomieniowego
    pod mikrokontrolery z LCD dotykowym i Linuksem na pokładzie.

    Chcialbym sobie sprobowac cos popisac w C++ (biblioteka QT) na jakies
    urzadzenia wbudowane. Najbardziej by mi pasowalo cos w rodzaju tabletu
    zamknietego w nie za duzej obudowie, ale z mozliwoscia rozbudowy o
    dodatkowe urzadzenia(podpiecie kabla sieciowego, czujnika temperatury
    itp). Nie chce kupowac tabletu, bo to troche za drogie na to co ja chce
    sobie popisac, czylli jakis zegarek, kalendarz, moze jakis odtwarzacz
    muzyki itp.

    Jesli by mi ktos proponowal pisanie pod mikrokontrolery w asemblerze/C,
    to juz ostatnio sie bawilem i po dluzszym czasie stwierdzilem, ze mam za
    mala wiedze o elektronice, zeby sie w to wglebiac. Chcialbym sie skupic
    na programowaniu, ewentualnie konfiguracji Linuksa.

    Jak przegladalem net, to zauwazylem, ze sa takie urzadzenia z
    dostarczonymi sterownikami do wbudowanych urzadzen (zakladam, ze wtedy
    bede sie tylko komunikowal z linuksem, a nie bezposrednio z danym
    urzadzeniem), ale ciezko takie urzadzenia postawic na biurku, gdyz z
    reguly jest to wyswietlacz i cala elektronika na wierzchu beez zadnej
    obudowy.

    Pozdrawiam
    Paweł