    From: "Tomek" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Z trasy S1 do Zakopanego
    Date: Thu, 27 May 2010 20:30:35 +0200

    Witam,
    Mam pytanie do praktyków, którzy poznali drogi Małopolski po powodziach i
    osunięciach.
    Nawigacja w wariancie optymalnym pokazuje mi trasę przez Imielin i drogą 44
    a później 28 do Jordanowa i Zakopiankę.
    Szkopul w tych osuwiskach koło Wadowic i okolicy.
    Trasa krótka pokazuje drogi lolalne przez Kamieńsk, Radomsko, Koniecpol,
    Pilicę, Wolbrom. Znam tą trasę, można jechać nocą na długich, praktycznie
    nnie ma ruchu, co sobie bardzo cenię.
    Ale czy nie ma tam podmyć? Lub innych niespodzianek??? Przez Kraków przejadę
    ok. 2 nad ranem.
    Trzecia trasa to przrz Częstochowę Olkusz do Krakowa.
    Ograniczenia i fotoradary koło Olkusza mi nie przeszkadzają, jadę zgodnie z
    przepisami.

    Wybrałbym trasę przez drogi lokalne, te preferuję, ale pod warunkiem, że nie
    ma tam niespodzianek po powodziach i ulewach. Co byście doradzali??

    Tomek.