  • Data: 2013-03-05 12:15:09
    Temat: Z cyklu "Co to za ustrojstwo?"
    Od: "Hals" <H...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wpadło mi w ręce ciekawe urządzenie zza wschodniej granicy:
    ????????????? ????????? ?? 34-28-11062-86
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=4492493710612422413
    6.jpg
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=2042744073974907644
    1.jpg
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=5589268840626271219
    2.jpg
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=4972667107925300823
    1.jpg
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=0552131794944158064
    3.jpg
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=4627402157353786730
    2.jpg
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=5022435970081658091
    4.jpg
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=5066366319858786787
    8.jpg
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=0872348847707374593
    1.jpg
    http://www.iv.pl/viewer.php?file=6782503022792087242
    5.jpg

    Z trybów pracy, wnioskuje że potrafi ono:
    - grawerować
    - wypalać
    - ładować akumulatory
    Wyjście prądu stałego (z regulacją napięcia do 15V a może i trochę więcej)
    i zmiennego.
    Całkiem fajny prostownik do ładowania akumulatora samochodowego - ale to
    chyba marnotrawstwo.
    Jako zasilacz laboratoryjny to się średnio nada :-), ale CB może zasilić.
    Ładowanie akumulatorów żelowych 6 i 12V ?
    A może Ni-Cd i Ni-Mh? Bo do Li-Ion mam inny sprzęt z balancerem.
    Jako ładowarka modelarska? - ma niestety zasilanie tylko sieciowe.

    Ma ktoś jakieś koncepcje?

    Pozdr. Hals.