  • Data: 2012-03-26 12:17:51
    Temat: Szyna USB, podglad komunikacji
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc.
    Nie wiem czy pytalem o to ale czy jest jakis program, ktory pomoze mi
    rozszyfrowac co sie dziwje na szynie USB? A dokladniej jak Host
    komunikuje się z Device?
    Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda transmisja, jak sa zbudowane
    Endpointy i jak przebiega Enumeracja.

    W menadzerze urzadzen i wlasciwosciach takich informacji nie ma wiec
    pewnie jakims programem jest to mozliwe