  • Data: 2012-03-26 13:25:51
    Temat: Re: Szyna USB, podglad komunikacji
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja coś słyszałem, że te programy mogą zarejestrować proces enumeracji,
    usbtrace:
    How to setup USBTrace to monitor enumeration ?
    After starting USBTrace, click the Capture Hot Plugged Devices menu or
    toolbar button and start capture. Plug in the device and USBTrace will start
    capturing all requests exchanged between host and the newly plugged in
    device. Click Stop Capture to end the capture session.