  • 1. Data: 2012-03-26 12:17:51
    Temat: Szyna USB, podglad komunikacji
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Nie wiem czy pytalem o to ale czy jest jakis program, ktory pomoze mi
    rozszyfrowac co sie dziwje na szynie USB? A dokladniej jak Host
    komunikuje się z Device?
    Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda transmisja, jak sa zbudowane
    Endpointy i jak przebiega Enumeracja.

    W menadzerze urzadzen i wlasciwosciach takich informacji nie ma wiec
    pewnie jakims programem jest to mozliwe

  • 2. Data: 2012-03-26 12:22:24
    Temat: Re: Szyna USB, podglad komunikacji
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    możesz zobaczyć, ale nie gwarantuję: Bus Hound i USBtrace,
    ostatnio Ktoś tu polecał WireSharka...

  • 3. Data: 2012-03-26 12:46:38
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Mam i jedno i drugie ale pokazuje tylko co leci po szynie.
    Zaden z nich nie pokazuje Enumeracji a dobrze by było do ktrego
    Endpointa dciera. Wiem że jest cos takiego jako urzadzenie zewnetrzne
    ale cena jest zaporowa.

  • 4. Data: 2012-03-26 13:25:51
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ja coś słyszałem, że te programy mogą zarejestrować proces enumeracji,
    usbtrace:
    How to setup USBTrace to monitor enumeration ?
    After starting USBTrace, click the Capture Hot Plugged Devices menu or
    toolbar button and start capture. Plug in the device and USBTrace will start
    capturing all requests exchanged between host and the newly plugged in
    device. Click Stop Capture to end the capture session.