  • Data: 2016-03-14 14:56:00
    Temat: Regulator temperatury
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Potrzebuję regulator temperatury pieca pracującego w zakresie od
    temperatury pokojowej do 900 C który umożliwiałby grzanie z zadanym
    gradientem temperatury. Na przykład: grzej do 850C z gradientem 10C/min,
    potem utrzymuj 850C przez 10 minut i wyłącz ogrzewanie. Nie zależy mi
    szczególnie na dokładności, może być ogrzewanie włącz-wyłącz, lepiej
    grupowe, ale też może być też fazowe. Byłoby fajnie, gdyby były dwa
    gradienty, na przykład: grzej do 700C z gradientem 10C/min, potem do
    800C z gradientem 25C/min i utrzymuj 800C przez 10 minut, Byłoby super,
    gdyby można było zadać także gradient chłodzenia, a byłoby absolutnie
    idealnie, gdyby były dwa gradienty chłodzenia. Ale wystarczy mi wersja
    podstawowa z jednym gradientem.
    I aby cena nie zwaliła mnie z nóg ;-)
    Szukałem, ale utonąłem w morzy regulatorów utrzymujących zadaną temperaturę.

    Pozdrawiam,
    Paweł