  • Data: 2010-08-30 16:08:17
    Temat: Re: złom elektroniczny
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P.apa5.merf" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i5gc52$88f$4@news.onet.pl...

    > wychodzi na to że głąbem jesteś ty!:O)
    > jak baran grzecznie za darmochę odwalasz za kogoś robotę segregując
    > śm,ieci
    > i wrzucając je do kolorowych pojemniczkuf, a potem i tak pszyjeżdza
    > śmietniczka i wsypuje to fszystko do jednego wora i na śmietnik:O)
    Nie znasz sie - pozniej jedzie to do segregacji, a nie do smieci.
    > wybacz, ale szkło, czy metale to są konkretne i wartościowe materiały
    > wturne, w takim złomie elektronicznym jest więcej miedzi niż w takiej
    > rudzie, kturą jeszcze tszeba wykopać, ale fakt głupich nie sieją, za
    > darmochę posegregują, oddadzą, a potem kupią i zapłacą jak za zboże:O)
    Po pierwsze : rozbierac nie wolno - za to są paragrafy. Załóż legalną firmę
    jak masz kasę ( wymagane s.a., a to minimum pol miliona zl).
    Po drugie : nie wszyscy patrzą, aby tylko sobie kiesę naładować - w dodatku
    niewielka kwotą i zatruwając srodowisko. Wolą oddać do UTYLIZACJI , gdzie
    firma nie zabierze tylko aluminium i miedź , ale zajmie się wszystkimi
    elementami , w tym szkodliwymi.

    K.