  • 1. Data: 2010-08-28 15:17:45
    Temat: złom elektroniczny
    Od: "P.apa5.merf" <o...@w...pl>

    robiąc porządki nazbierałem cała masę złomu elektronicznego, czyli wszelkiej
    maści płyt o sprzędu RTV i kompów i teraz się zastanawiam czy da się to
    jakoś opchnąć, czy są jakeiś złomowiska tego typu śmieci i ile ewentualnie
    można za niego dostać?:O)

  • 2. Data: 2010-08-28 15:36:46
    Temat: Re: złom elektroniczny
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "P.apa5.merf" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakoś opchnąć, czy są jakeiś złomowiska tego typu śmieci i ile ewentualnie

    dostać to mozna 5 lat jak wyrzucisz na smietnik. zapytaj ile musisz
    dopłacic, zeby to ktoś od Ciebie wziął ...

    @

  • 3. Data: 2010-08-28 15:42:08
    Od: Paweł <p...@n...pl>

> [...]
    > jakoś opchnąć, czy są jakeiś złomowiska tego typu śmieci i ile ewentualnie

    Dostać ?
    Zwykle za utylizację złomu trzeba zapłacić i to dość dużo.

    Paweł

  • 4. Data: 2010-08-28 16:22:29
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Dostać ?
    > Zwykle za utylizację złomu trzeba zapłacić i to dość dużo.

    Jak prywatnie oddaje, to za darmo. Firmy muszą płacić.

    W kazdej gminie powinien być punkt
    zbierania eletrozłomu, a w każdym sklepie z RTV i AGD powinna
    być wywieszka, gdzie takowy punkt jest.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 5. Data: 2010-08-28 17:13:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-28 17:42, Paweł wrote:
    > Zwykle za utylizację złomu trzeba zapłacić i to dość dużo.

    W Katowicach pytaja czy firma czy nie. Jak nie oddajesz za friko.

  • 6. Data: 2010-08-28 18:36:02
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2010-08-28 17:17, P.apa5.merf pisze:
> [...]
    > jakoś opchnąć, czy są jakeiś złomowiska tego typu śmieci i ile ewentualnie

    Popytaj na złomach metali kolorowych. O ile dobrze pamiętam to u mnie
    dają 1-2zł za płytę.

    Maksymilian Dutka

  • 7. Data: 2010-08-28 19:52:09
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > płyt o sprzędu RTV i kompów i teraz się zastanawiam czy da się to
    > jakoś opchnąć,

    Allegro?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2010-08-29 16:02:57
    Od: "P.apa5.merf" <k...@i...pl>

    Órzytkownik "Sebastian Biały" napisał:

    > W Katowicach pytaja czy firma czy nie. Jak nie oddajesz za friko.

    kurna, za friko, frajeruf szukają?:O)
    dobrze że jeszcze żelaznego złomu nie każą za darmo oddawać:O)
    za darmo to już wolę rręcznie te miedziane ścieżki odklejać i na złomie
    sprzedać!:O)

  • 9. Data: 2010-08-29 16:03:03
    Od: "P.apa5.merf" <k...@i...pl>

    Órzytkownik "Maksymilian Dutka" napisał:

    > Popytaj na złomach metali kolorowych. O ile dobrze pamiętam to u mnie dają
    > 1-2zł za płytę.

    u ciebie czyli gdzie?:O)
    wolał bym cennik za kilogram, bo mam tego ładne pare kartonów:O)

  • 10. Data: 2010-08-29 17:07:48
    Od: grg12 <g...@c...at>

    P.apa5.merf pisze:

    > kurna, za friko, frajeruf szukają?:O)
    > dobrze że jeszcze żelaznego złomu nie każą za darmo oddawać:O)
    > za darmo to już wolę rręcznie te miedziane ścieżki odklejać i na złomie
    > sprzedać!:O)

    AFAIR nie wolno ci - demontaż i utylizacja musi zostać wykonana przez
    odpowiednią firmę. Czekam aż zaczną ścigać młodocianych przestępców za
    budowę "mrygałki" z elementów pozyskanych ze starego radia...