    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zarowki
    Date: Thu, 03 Sep 2009 21:27:23 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Ale się cieszę!
    > Nareszcie przestanie obowiązywać szkodliwy przepis
    > wymagający używania świateł w pojazdach drogowych!
    >
    > Skoro żarówki bedą zakazane, nie bedzie mozna wymagac ich stosowania!
    > Hurra!
    >
    > Można by juz teraz o to powalczyć - przeciez zarówka przeciętnie co drugiego
    > samochodu to H4
    > czyli 60+55W.
    > Czyli już zakazana?!
    >
    > Bo jeśli 60+55W nie podlega takim ograniczeniom (jeszcze!)
    > to produceni moga robic zarówki 100W złozone z 2 włókien po 50 W....
> [...]
    A zadałeś sobie pytanie. Czy oni chcą Twoich rad? Mnie się wydaje ze nie.
    Widocznie taka sytuacja komuś odpowiada. Idą za nią duże pieniądze. Ty ja i inni
    się w tej grze nie liczymy jako doradcy. Jesteśmy mięsem armatnim mającym ciągle
    dostarczać im świeżej kasy i następnych pokoleń robotników. Ktoś zadecydował że
    ma nie być zwykłych żarówek. I ten ktoś jest taki mocny że nie będzie. Nie ważne
    że jest w nich rtęć i luminofor. Lata to mu i powiewa. Każe dorobić ideologię i
    będzie ok. Jak będzie chciał to zabroni produkcji białego chleba. Albo nie
    będzie herbaty. 95% majątku Świata należy do jakiś 200 osób. Jeśli będą mięli
    kaprys to wprowadzą na jakimś obszarze komunizm, na innym system feudalny. Te
    gadki szmatki o demokracji równości i solidarności też wymyślili. W ramach
    demokracji możesz wybrać albo też wybrać tych co Ci podsuną.