eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszaćRe: zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszać
  • X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr58611otg.14.1479352342751; Wed, 16 Nov
    2016 19:12:22 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr58611otg.14.1479352342751; Wed, 16 Nov
    2016 19:12:22 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!p16no23898
    0qta.1!news-out.google.com!x12ni1187ita.0!nntp.google.com!w132no359374ita.0!pos
    tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 16 Nov 2016 19:12:22 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o0i9c3$urs$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
    References: <o0fb2u$h3f$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@g...com>
    <o0frn7$anq$1@mx1.internetia.pl>
    <b...@g...com>
    <o0fvpq$oeh$1@mx1.internetia.pl> <o0g021$pa7$1@mx1.internetia.pl>
    <5...@g...com>
    <o0i39o$r7q$2@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <o0i9c3$urs$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszać
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 17 Nov 2016 03:12:22 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592823
    [ ukryj nagłówki ]

    Zeby sprawdzic szczelnosc tloka robi sie jeden pomiar. Na rozgrzanym silniku. Nikogo
    nie interesuje pomiar na zimnym. A Ty ze co najmniej dwa. Jak conamniej dwa to opisz
    co bedzies sprawdzal przy pieciu pomiarach. Piec spelnia warunek coajmniej dwoch.
    Zeby sprawdzic cisnienie sprezania robi sie jeden pomiar na rozgrzanym silniku. Wynik
    ma sie miescic w tolerancji jaka dala fabryka. Roznice pomiedzy cylindrami tez maja
    sie miescic w fabrycznej tolerancji. Jesli na jednym jest mniej niz to okreslil
    producent silnika to silnik kwalifikuje sie do rozbiorki i zweryfikowania jaki typ
    remontu trzeba zrobic. Pomiar cisnienia sprezania nie daje informacji o stanie
    pierscienia olejowego. Jesli silnik zuzywa duzo oleju a wykluczone zostalo branie
    oleju przez prowadnice zaworow to nawet jak cisnienie sprezania miesci sie w
    tolerancji to swiadczy to o uszkodzeniu lub zuzyciu pierscienia olejowego ale i
    pozostalych pierscieni oraz nadmiernym zuzyciu cylindra. Pomiar na zimnym silniku
    robi sie zeby sprawdzic szczelnosc zaworow. Wlewa sie do cylindra kilka cm? gestego
    oleju zeby uszczelnil zlozenie tlok cylinder. Silnik musi byc zimny zeby nie rozgrzal
    oleju ktory chwilowo ma robic za uszczelnienie. Amen.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: