eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszaćRe: zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszać
  • Data: 2016-11-17 14:26:00
    Temat: Re: zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Jak nie dotyczy. Widziales kiedys typowy pierscien tlokowy? Wiesz po
    >co jest luz na zamku i dlaczego na zimnym musi byc?
    >A dlaczego na trzecim, jesli zeliwny, zgarniajacym olejowym jak
    >skladaja silnik to luzu nie ma?
    >Trzeba zimny zapalic. Ano trzeba, ale jesli zimny nie zapala to
    >znaczy ze nieszczelny na tlokach i pierscieniach i jest do remontu.

    Jesli jednak gorne pierscienie sa dobre, to diesel zapala i stan
    pierscienia olejowego na zimno jest nieistotny :-)

    >Ale jak zimny do remontu nie zapala i na sznurku pociagnac samochod
    >zeby zamiast 200 obrotow mial 500 to zapali.

    Ale po co ciagac do remontu, jesli zapala ?
    No, przy takim spozyciu oleju, to juz jest po co ... ale moze
    wystarczy tylko pierscienie zmienic, do tego chyba nawet nie trzeba
    glowicy ruszac.
    Choc moze warto zawory z nagaru wyczyscic.

    P.S. mialem sierre, ktora oleju brala dosc duzo, tak z pol litra na
    1000km. Nie oplacalo mi sie tego ruszac ... ale zastanawia mnie dym z
    rury.
    Czasem byl powazny, czasem ledwo widoczny - od czego to moglo sie
    zmieniac ?
    Nie potrafilem wychwycic zadnej zaleznosci.

    A sierra przejechala kolejne 100 tys km bez awarii silnika ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: