  • Data: 2020-03-18 21:35:22
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-03-2020 o 18:09, WS pisze:

    > no, proste: jesli wymagajacych wspomagania oddychania respiratorem bedzie wiecej
    niz sprzetu, to trzeba jakos decydowac kto nie bedzie podpiety +> praktycznie skazany
    na smierc...

    Pytałem czy przy tym wirusie podpięcie umierającego pod respirator
    zmienia cokolwiek, czy tylko lepiej wygląda i trochę przedłuża nieuniknione?

    > zakladajac, ze ilosc najciezszych przypadkow (wymagajacych sprzetu) bedzie raczej
    taka sama, to w dluzszym czasie da sie wyleczyc wiecej,

    Ale na pewno się da?

    > e... juz od jakiegos czasu nie biora do szpitala jesli nie trzeba (leczenie w domu)

    No chyba że już się ktoś w szpitalu pojawi, to go już nie odsyłają do
    domu....

    > sport na swiezym powietrzu mozna ;)

    Bieganie to nie sport.
    A Orliki pozamykali, żeby nie korciło.