  • Data: 2020-03-18 21:57:48
    Temat: Re: zablokowane granice
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, March 18, 2020 at 9:35:25 PM UTC+1, Cavallino wrote:

    > Pytałem czy przy tym wirusie podpięcie umierającego pod respirator
    > zmienia cokolwiek, czy tylko lepiej wygląda i trochę przedłuża nieuniknione?

    nie jestem lekarzem, ale raczej zmienia...
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,257
    77366,koronawirus-we-wloszech-brakuje-respiratorow-l
    ekarze-musza.html

    > Ale na pewno się da?

    wyglada, ze tak (??)

    > Bieganie to nie sport.
    > A Orliki pozamykali, żeby nie korciło.

    biegac tez nie lubie ;), ale jest duzo mozliwosci, rower, rolki, spacer, gory, w
    pilke (no, kilka osob, nie 2x11 ;) ) mozna na byle placu, lace...

    > Pytanie które wyższe....

    hm... no matematycznie analizujac to koszty kwarantanny sa wyzsze, bo bez kwarantanny
    mamy mniejsze starty w gospodarce, dodatkowo smierc starszych osob jest korzystna dla
    budzetu ;)
    tylko z ludzkiej strony patrzac zdecydowanie nie podoba mi sie to podejscie!