  • Data: 2011-05-25 12:02:20
    Temat: Re: z Warszawy do Włoch
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian <n...@l...spamu.pl> napisał(a):

    > Witam Państwa,
    >
    > Chciał bym prosić o radę jak najlepiej/najszybciej przejadać z Warszawy do
    > Włoch okolice Pisa (ta od krzywej wieży).
    >
    > Zależy mi przede wszystkim na czasie więc głównie chciał bym jechać
    > autostradami.
    >
    > Druga sprawa to prosił bym o informację z jakimi dodatkowymi opłatami muszę
    > się liczyć. Rozumiem, że za płatne autostrady(płatne na bramkach) ale to
    > wiadomo. Ale słyszałem, że trzeba kupować także winienity. i to już dla mnie
    > ciemna magia.. ? Co to jest, gdzie jest potrzebne, gdzie się kupuje?

    Dokladajac sie niejako do pytania.
    Jak bardzo te trasy sie zmieniaja jadac z polnocy Polski, z Bydgoszczy?
    Typowo wszelkie trasy na zachod jade przez Szczecin (dobra droga z Bydg, potem
    autobahn), wydaje sie ze rowniez tutaj nie oplaca sie jechac do Wloch przez
    cala Polske i potem Czechy.
    Nie mniej rowniez przez Niemcy jest kilka mozliwosci. Sa jakies mniej/bardziej
    polecane? Tak na oko Monachium i Garmish-P, ale moze sa jakies efektywniejsze
    trasy? Ewentualne sugestie noclegowe po drodze, niekonieczne w polowie trasy
    (Wenecja? czy za daleko?)
    Trasa docelowo ponizej Rzymu, w teorii do obskoczenia w jeden dzien, ale nie
    mam obostrzen.

    pozdr
    BrunoJ, Bydg
    Citroeny stare i nowe