  • 1. Data: 2011-05-23 22:58:35
    Temat: z Warszawy do Włoch
    Od: "Adrian" <n...@l...spamu.pl>

    Witam Państwa,

    Chciał bym prosić o radę jak najlepiej/najszybciej przejadać z Warszawy do
    Włoch okolice Pisa (ta od krzywej wieży).

    Zależy mi przede wszystkim na czasie więc głównie chciał bym jechać
    autostradami.

    Druga sprawa to prosił bym o informację z jakimi dodatkowymi opłatami muszę
    się liczyć. Rozumiem, że za płatne autostrady(płatne na bramkach) ale to
    wiadomo. Ale słyszałem, że trzeba kupować także winienity. i to już dla mnie
    ciemna magia.. ? Co to jest, gdzie jest potrzebne, gdzie się kupuje?

    PS.

    Tylko nie piszcie, że Jerozolimskie i w Popularną bo to nie śmieszne :)

    Pozdro

    A.L.

  • 2. Data: 2011-05-23 23:23:17
    Temat: Re: z Warszawy do Włoch
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 22:58:35 +0200, Adrian napisał(a):

> [...]
    >
    > PS.
    >
    > Tylko nie piszcie, że Jerozolimskie i w Popularną bo to nie śmieszne :)

    Jak zależy Ci na czasie, to jedź trasą z maps.google, ewentualnie przez
    Słowację (Bratysława - Zilina). Nic szybszego nie wymyślisz, te dwie
    raczej porównywalne.

    Po drodze będziesz musiał kupić winietkę na Czechy (Słowację) i Austrie.
    Dostępne na pierwszych stacjach benzynowych w tych krajach, albo ostatnich
    w poprzednich :-).

    We Włoszech za autostradę płacisz na bramkach, wyjdzie pewnie koło
    30-35Euro od granicy do Florencji. Później darmowa ekspresówka FI-PI-LI.

    Do Pizy nie ma po co jechać ;-).

    Pozdro

    --
    Meehoo

  • 3. Data: 2011-05-23 23:29:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adrian

    > Chcia? bym prosiae o rade jak najlepiej/najszybciej przejadaae z Warszawy
    > do W?och okolice Pisa (ta od krzywej wie?y).

    Po polsku mówimy: w okolice PIZY.

    > Zale?y mi przede wszystkim na czasie wiec g?ównie chcia? bym jechaae
    > autostradami.

    To jedź autostradami.

    > Rozumiem, ?e za p?atne autostrady(p?atne na bramkach)
    > ale to wiadomo. Ale s?ysza?em, ?e trzeba kupowaae tak?e winienity. i to
    > ju? dla mnie ciemna magia.. ? Co to jest, gdzie jest potrzebne, gdzie
    > sie kupuje?

    Zależy, którędy będziesz jechał.

  • 4. Data: 2011-05-23 23:36:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-23 22:58, Adrian pisze:

    > Witam Państwa,
    >
    > Chciał bym prosić o radę jak najlepiej/najszybciej przejadać z Warszawy do
    > Włoch okolice Pisa (ta od krzywej wieży).

    1. Po przecinku piszemy z małej literki.
    2. "Chciałbym" piszemy łącznie.
    3. Po wyrazie "Włoch" powinien stanąć przecinek.

    > Zależy mi przede wszystkim na czasie więc głównie chciał bym jechać
    > autostradami.

    Chciałbym.

    > Druga sprawa to prosił bym o informację z jakimi dodatkowymi opłatami muszę

    Prosiłbym.

    > się liczyć. Rozumiem, że za płatne autostrady(płatne na bramkach) ale to
    > wiadomo.

    Brak spacji przed nawiasem.

    > Ale słyszałem, że trzeba kupować także winienity. i to już dla mnie
    > ciemna magia.. ? Co to jest, gdzie jest potrzebne, gdzie się kupuje?

    Po kropce piszemy z wielkiej literki.

    > PS.
    >
    > Tylko nie piszcie, że Jerozolimskie i w Popularną bo to nie śmieszne :)

    Brak sensu i kropki na końcu zdania.

  • 5. Data: 2011-05-24 01:32:18
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Użytkownik Filip KK napisał:

    > Brak sensu i kropki na końcu zdania.

    Ńje bądć jósz taki mjodek - hłop sie normalnie pyta o trase a nie o
    poprawe wypracowania ziomuś

  • 6. Data: 2011-05-24 08:41:52
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-05-23 22:58, Adrian pisze:
    Tylko nie piszcie, że Jerozolimskie i w Popularną bo to nie śmieszne :)

    > Brak sensu i kropki na końcu zdania.

    Niesamowite, z jakimi przypadkami trzeba się borykać na tej grupie...
    Miodek się kurwa znalazł.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 7. Data: 2011-05-24 09:16:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 08:41, news-gazeta pisze:
    > Tylko nie piszcie, że Jerozolimskie i w Popularną bo to nie śmieszne :)

    > Niesamowite, z jakimi przypadkami trzeba się borykać na tej grupie...
    > Miodek się kurwa znalazł.

    Jeszcze zabawniejszy jest fakt, że poprawiając innych, pokazuje
    własną niewiedzę w tej materii.

  • 8. Data: 2011-05-24 22:30:44
    Od: "Adrian" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Brak sensu i kropki na końcu zdania.

    Za wiele to mi nie pomogłeś jeżeli chodzi o jazdę do Włoch.
    Z ortografią taż mi niestety nie pomożesz, trud twój daramny, panie w
    podstawóce probowała pani w zawodóce już nie probowała. Ale jakoś sobie w
    życiu radzę.
    Jak byś widział gdzie po trasie można spodzować się korków to napisz, jak
    nie do daruj sobie

    Pozdrawiam Wszystkich z tega wątku bez wyjątku :)

    A.L.

  • 9. Data: 2011-05-24 22:36:58
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-05-24 22:30, Adrian pisze:

    > Za wiele to mi nie pomogłeś jeżeli chodzi o jazdę do Włoch.
    > Z ortografią taż mi niestety nie pomożesz, trud twój daramny, panie w
    > podstawóce probowała pani w zawodóce już nie probowała.

    Bo w zawodówkach się nie kształci umysłu, tylko przyucza do zawodu.

    Ale urzekła mnie Twoja historia i mimo wszystko pozdrawiam Cię serdecznie.

  • 10. Data: 2011-05-24 23:15:30
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On May 24, 10:30 pm, "Adrian" <n...@l...spamu.pl> wrote:
> [...]
    > życiu radzę.
    > Jak byś widział gdzie po trasie można spodzować się korków to napisz, jak

    Ja do Toskanii preferuję trasę przez Cieszyn, potem przed samym Brnem
    skręt na autostradę do Bratysławy, Breclav, Wiedeń obwodnicą wschodnią
    stroną i Graz, Klagenfurt, Udine, Wenecja, Bologna, Florencja. Unikasz
    tłumów zachodnioeuropejczyków walących na południe przez przełęcz
    Brenner i gęsto jest tylko na odcinku zjazd z A13 na A4 -do Padwy
    gdzie jedzie się w sznurze Holendrów i Szwajcarów podążających na
    Bałkany z prędkościami typu 80-110 km/h.

    Inni tutaj wolą z Cieszyna przez Słowację i na południe od Wiednia
    wpadać na autostradę do Graz. Gdybyś jechał o porze takiej, że w
    Wiedeń uderzysz np w piątek późnym popołudniem to najlepiej wybrać
    trasę słowacką. W niedziele przejeżdża się przez Wiedeń luksusowo. Nie
    wiem jak w wariancie słowackim wypada odcinek Cieszyn-Żylina i
    Parndorf-Eisenstadt (na południe od Wiednia zanim dobije się do
    autostrady)? Czy tam już jest jakaś droga szybkeigo ruchu bo kiedyś
    tylko dawało się dojechać do autostrady Wiedeń-Budapeszt a dalej
    jechało się bocznymi drogami?

    Uważać na Polizei w Austrii. Mnie wyłowili ze sznuru samochodów na
    austriackich blachach gdzie wszyscy jechali ok. 120 km/h i pokazali
    150 na 100 na laserowym ustrojstwie bez jakiegokolwiek oznaczenia
    czasu pomiaru. Temu od pomiaru ręka się tak trzęsła, że nie trafiłby
    tym laserem z 50 metrów w transatlantyk. Tuż przede mną bawili się z
    Czechami w nowej S-Klasie. Taki podatek od jazdy lepszym samochodem
    niż ma CK policaj - 200 EUR płatne kartą.