  • Data: 2013-03-11 18:34:09
    Temat: Re: wlacznik oswietlenia przed czy za trafem?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    Monday, March 11, 2013, 5:29:48 PM, you wrote:

    > A dasz gwarancje na 25 lat ?

    A jakie współczesne urządzenie elektroniczne tyle wytrzyma? Ale
    odpowiadając na zadane pytanie - nie widzę najmniejszego problemu w
    konstrukcji zasilacza do diod LED o trwałości 25lat. Wystarczy nie
    używać bezołowiowej cyny i kondensatorów elektrolitycznych.

    > Chociaz ... pecetowe zasilacze dosc dobre byly i rzadko padaly ...

    W poprzedniej firmie kilka obudów z zasilaczami XT dotrwało (po małej
    przeróbce oczywiście) do czasów 386. Sam używałem ponad 10 lat obudowy
    z zasilaczem AT... Musiałem przestać, bo skończyły się płyty główne do
    niej pasujące.

    Pierwszy zasilacz musiałem wymienić już za czasów ATX, niestety.

    --
    Best regards,
    RoMan