eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
  • Data: 2014-04-21 23:10:31
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2014 22:06, Shrek pisze:

    > https://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/i/infra
    struktura-rowerowa_3000/zdarzenia_rowerowe_2008_2011
    .pdf

    > Strona 36. Są zresztą inne ciekawe dane - jak na przykład że większość
    > sprawców wypadków z udziałem rowrzystów to kierowcy - mimo, że posiadają
    > PJ i teoretycznie znają przepisy, a rowerzyści żadnej weryfikacji pod
    > tym kątem nie przechodzą.

    Hmmm... Policzmy... 2011.

    Liczba zdarzeń z rowerzystami pod wpływem: 815.
    W tym z rowerzystami jako winnymi zdarzenia: 635.

    Nasuwają się dwa pytania:
    1. czy wiesz, co oznacza słowo "większość"? (180 jest zauważalnie
    mniejsze od 635)
    2. 635 zdarzeń z winy pijanych rowerzystów w tym 12 zgonów to wg ciebie
    "brak zagrożenia"? Ile masz osób w najbliższe rodzinie? Będzie ze 12?
    Jakby nagle zginęły, to uznasz, że "nic się nie stało"?