eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-20 07:56:56
    Temat: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: Maciej Piechotka <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> writes:

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jędrzej Dudkiewicz"
    >
    > A dlaczego uważasz, że "prawo własności" jest na tyle istotne, że w jego
    > imię chcesz ograniczać "prawo do wygodnego życia"?

    Są osoby (np. ja) które powiedzą tak. Dlaczego?
    1. Uważają że prawo własności jest podstawą wolności (w tym wolności
    słowa, 'spójności cielesnej', wolności wyznania etc.) - i jedno bez
    drugiego nie może istnieć.
    2. Uważają że wygodne życie, w długim terminie (czy jak tam się tłumaczy
    "in the long term"), wynika z praw własności.

    I've probably left my head... somewhere. Please wait untill I find it.
    Homepage (pl_PL): http://uzytkownik.jogger.pl/
    (GNU/)Linux User: #425935 (see http://counter.li.org/)