eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-20 10:58:18
    Temat: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: "slawek" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MoonWolf" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    news:gnjpnh$nd5$4@news.onet.pl...
    > Ale co mam udowadniać? Że prawo do życia jest ważniejsze od prawa do
    > herbaty z cukrem?

    Tak uważasz? Czyli można do ciebie przyjść i wylać twoją herbatę z cukrem
    nie narażając się na to, że dostanie się w mordę ze skutkiem śmiertelnym? Bo
    prawo do życia jest według ciebie ważniejsze w każdych okolicznościach od
    prawa do herbaty z cukrem?! ROTFL

    > O - mogę prosić tytuły? Chętnie przeczytam.

    Na przykład J. Jeans "Eos, czyli granice astronomii". Znakomita książka i
    dość łatwa. Ale trudna do zdobycia (każdy astronom ją ma, ale nie pożyczy).
    Więc na początek może być coś łatwiejszego - akademickie podręczniki, Google
    :)

    > I hmm... Mam coś wnioskować na podstawie opowiadania SF? Wybacz,
    > powstrzymam się.

    Głupek jesteś. Twój sposób rozumowania nakazywałby upieranie się że nie ma
    rzeki Niemen, bo powieść "Nad Niemnem" to fikcja literacka. Paradoks
    fotometryczny Olbersa jest faktem, marsz do Googli, a potem jak już
    zrozumiesz na czym to polega - to możemy podyskutować.