eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingw nawiązaniu do prawa autorskiego i opłat za istniejące programyRe: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
  • Data: 2009-02-20 11:34:25
    Temat: Re: w nawi?zaniu do prawa autorskiego i op?at za istniej?ce programy
    Od: MoonWolf <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    slawek denied rebel lies:

    > Tak uważasz? Czyli można do ciebie przyjść i wylać twoją herbatę z
    > cukrem nie narażając się na to, że dostanie się w mordę ze skutkiem
    > śmiertelnym? Bo prawo do życia jest według ciebie ważniejsze w
    > każdych okolicznościach od prawa do herbaty z cukrem?! ROTFL

    1. Nie napisałem, że w każdych.
    2. I tak - sądzę że kary za zabójstwo i wylanie herbaty powinny być
    zdecydowanie różne.

    > Głupek jesteś. Twój sposób rozumowania nakazywałby upieranie się że
    > nie ma rzeki Niemen, bo powieść "Nad Niemnem" to fikcja literacka.

    A teraz zapisz się na kurs czytania ze zrozumieniem, a potem powiedz mi
    w jaki to sposób doszedłeś do takiego wniosku?

    > Paradoks fotometryczny Olbersa jest faktem, marsz do Googli, a potem
    > jak już zrozumiesz na czym to polega - to możemy podyskutować.

    Z adpersonami nie chce mi się dyskutować.

    A w ogóle to EOT.

    --
    <:> Roger, MoonWolf Out <:>|Take a look to the sky just
    (::) (::)|before you die