eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[uwaga pirat] i inne kurewskie pomioty tvn ... maskowanie reklam ... › Re: [uwaga pirat] i inne kurewskie pomioty tvn ... maskowanie reklam ...
    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [uwaga pirat] i inne kurewskie pomioty tvn ... maskowanie reklam ...
    Date: Wed, 06 Jun 2012 18:12:06 +0200

    Powitanko,

    > A czy jest Ci znane uczucie wstydu, zażenowania z powodu działalności

    A Tobie nie wstyd, ze nie rozpoznales Koliny? Toc jego zawsze rozpoznac
    latwo, nawet jak nicki zmienia co chwile, jak mniej bledow robi, nawet
    jakby IP zmienil, to od Koliny bije blask, jak od latarni morskiej;-)
    Takie zdolne stworzonko, i kontrolerem ruchu lotniczego byl i pilotem,
    teraz strasznikiem i kryminalistyke konczy i jeszcze w Usenecie sie
    udziela, hoho;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa