  • Data: 2012-11-23 14:45:56
    Temat: Re: uP ze sprzętowym 1-wire - istnieje?
    Od: "Budyń" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:50af738a$0$26709$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jest jeszcze jedno pytanie, zupełnie fundamentalne zresztą.
    > Po jaką cholerę to wszystko ?

    Nie mam sterowania roletami, przygaszania świateł, symulacji obecnosci psa w
    domu i tym podobnych ciekawostek :-) Ale dom grzać muszę.
    Mam piec CO grzejący z zasobnikiem. Tu by wystarczył zwykły sterownik pieca.
    Ale zaczynają sie schody bo:
    mam dwa osobne pomieszczenia do grzania - biuro/dom wymagające osobnego
    sterowania. Na razie wystarczyłby prosty sterownik z dwóch przekaźników.
    Ale lecimy dalej - jest spory solar który bedzie grzał:
    bufor CWU lub
    akumulator ciepła lub
    wspomagał ogrzewanie.

    W sumie musze czytac kilka temperatur i sterować 8 urządzeniami. Jesli znasz
    jakies proste i tanie rozwiązanie to chetnie posłucham.

    No i oczywscie jakas tam frajda z hobbystycznego dłubania wchodzi w gre, ale
    gdyby była fajna alternatywa to bede dłubał co innego a nie sterowanie
    ogrzewaniem :)

    b.