  • Data: 2012-10-26 10:14:16
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A niby jaka jest tu różnica między zdjęciami, a filmem? W zdjęciach
    > dynamika jest ważna, a w filmie już nie?

    Tak - jak sam zauważyłeś niżej zdjęcia obrabiamy a film nie.

    > ale przy _rodzinnych_ filmach, któe prosto z aparatu trafią do
    > telewizora nie widzę korzyści.

    > Aha, czyli po prostu zdjęcia - dopracowujemy, film - nie.

    Dokładnie tak!

    Ilu znasz _amatorów_ którzy poprawiają swoje filmy? Ja nie znam ani jednego
    (wiem o niczym to nie świadczy), ale też sam osobiście nie odczuwam takiej
    potrzeby bo ten film będzie oglądany na paskudnym telewizorze LCD w
    kiepskich warunkach.

    > Zatem cała Twoja teoria o lepszości upada, bo wystarczyła by lepsza
    > komórka :)

    Oczywiście! Jest jednak pewne ale - nie mam trzech rąk, a zwykle potrzebuję
    też jakieś fotki z imprezy rodzinnej i dlatego wybrałem kamerę
    lustrzanko-podobną zamiast komórki.

    > 5100 ma. Ma też przyjemną cenę.

    Masz rację, zapomniałem o nim. Mea culpa.

    Pozdrawiam
    Ergie