  • Data: 2012-10-26 18:49:38
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> writes:

    > Jest wrzątek jest... ale zimny :-)

    Jak ice tea, może być korzystniejsza w pełnym słońcu :-)
    W pełnym słońcu w EVF widzę wszystkie ustawienia, menu itd.
    Zrób to samo z 650D.

    > Szczerze powiedziawszy nie bawiłem się tym PZD i zupełnie o nim
    > zapomniałem. Z zasady działania wynika, że może być łagodny, ale z
    > tego co widzę na stornie producenta zastosowali go tylko w tym zoomie,
    > a to nie jest zakres do rodzinnego video :-) Niestety w 17-50 f/2.8
    > ciągle montują najzwyklejszy hałaśliwy, wolny i niedokładny silniczek.

    Niedokładny w sensie złej ostrości (BF/FF) np. w czasie robienia zdjęć?
    Nie powinno tego być nawet z najtańszymi szkłami, ja bym reklamował.

    Jeśli chodzi o utrzymywanie ostrości w filmie, mam wrażenie, że podobne
    mu Canony są katastrofalne (są odpowiednie filmy na Youtube).
    Canon ma chyba tylko dwa obiektywy STM (podobno jedyne względnie
    sensowne z filmowym AF): EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 (dokładny odpowiednik
    Tamrona, pomijam dłuższy koniec Tamrona bo to tutaj bez znaczenia) oraz
    EF 40mm f/2.8. To może 40 mm (* crop 1.6 = 64 mm) ma być tym do
    amatorskiego filmowania?

    Z tym że Tamron to tylko dodatek, taki sam do Sony jak i do np. Canona.

    Na Youtube łatwo znaleźć testy filmowania 650D oraz SLT z różnymi
    obiektywami, i jakbym napisał, że SLT je wygrywają to by mnie chyba
    wzięto za rzecznika prasowego Canona.

    Nie mówię nie, jest duża szansa że 650D z 18-135 STM nadaje się do
    filmowania "rodzinnego" z AF itd. Ale to jest tylko ten jeden jedyny
    zestaw od Canona, dostępny zresztą od dwóch miesięcy lub krócej.
    --
    Krzysztof Halasa