  • Data: 2012-10-27 00:21:39
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz na co odpisujesz: "nie będą w żaden sposób
    > poddawane obróbce" :-)

    Przeczytałem po raz drugi i... nic się od tamtej pory nie zmieniło! :)

    > Ale jak już pisałem w przypadku filmów nie zamierzam nic z tym robić :-)

    Pisać sobie możesz. Aparat zrobi. Co, RAW-y oglądasz? Zatem
    powtórzę: dynamika na wejściu, to coś innego niż dynamika na wyjściu.
    I wtedy lepiej mieć więcej użytecznej dynamiki w matrycy, niż jej nie
    mieć (nie komentuję walorów 650D, ale ogólnie pod tym względem
    stagnacja panuje w Canonie).

    BTW: Czasem oglądam TV (Cejrowski) i jak widzę prześwity między
    drzewami selvy wypalone do pełnego przepału, to aż mi się trochę
    smutniej robi. Ale cóż, pewnie wygrał sprzęt lekki, poręczny i
    energooszczędny, więc teraz nawet gdyby chcieli, to już żadną obróbką
    tego nie uratują (poza domalówkami). Gdyby ich kamera miała większą
    dynamikę (którą zwalczasz z dziwną konsekwencją ;) , problemu po
    prostu by nie było.

    Mariusz [mr.]