  • Data: 2012-10-26 12:52:19
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > My, wy, czy Ty? :)

    "My" przeciętni użytkownicy nie "my" w znaczeniu Ty i ja. W każdym razie nie
    wiem, jak Ty, więc nie było moją intencją pisanie osobowo.

    Ja osobiście zdjęcia obrabiam i robię z nich mniejsze lub większe odbitki.
    Natomiast filmy zrzucam na dysk jak są i obejrzę może raz za 5 lat i drugi
    za 10. Szkoda mi życia na zabawę w ich jakość obróbkę. Może kiedyś będę tego
    żałował, ale doświadczenie zdjęciowe pokazuje że zdjęcia obrabia się albo
    zaraz po zrobieniu (do kilku dni) albo nigdy.

    > Ilu znasz _amatorów_ którzy poprawiają swoje filmy?

    > Prawie wcale, bo to trzeba umieć i mieć czas. Ale to zupełnie nie jest
    > argument, że, zacytuję Cię: ''W tej cenie nie da się obecnie kupić lepszej
    > kamery''.

    OK dopiszę: dla przeciętnego amatora który jednocześnie czasem potrzebuje
    funkcjonalności lustrzanki.

    Pozdrawiam
    Ergie