  • Data: 2012-10-31 15:02:01
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" napisał w wiadomości grup

    > Pisać sobie możesz. Aparat zrobi. Co, RAW-y oglądasz? Zatem
    > powtórzę: dynamika na wejściu, to coś innego niż dynamika na wyjściu.

    A gdzie ta dynamika ma się w tym filmie zmieścić? Ja nie chcę by aparat bez
    mojej wiedzy i woli kompresował dynamikę by zmieścić światła i cienie a
    przez to dla interesującego mnie zakresu tonalnego będę miał gorsze
    przejścia tonalne.

    > I wtedy lepiej mieć więcej użytecznej dynamiki w matrycy, niż jej nie
    > mieć (nie komentuję walorów 650D

    No to napiszę po raz wtóry skoro na wyjściu ma być X EV a na wejściu jest
    4xX EV to jak chcesz to tam upchnąć? Ja nie chcę by aparat mi to kompresował
    by zmieścić wszystko. Chcę aby na wyjściu było środkowe X EV.

    Owszem gdyby aparat zapisywał filmy w raw a mnie chciałoby się ten film
    obrabiać tak abym dla każdej sceny sobie określał które x EV ma być na
    wyjściu miałoby to jakiś sens. Ale powtarzam nie chcę obrabiać filmu.
    Dlatego w tym przypadku nawet 1000 EV na wejściu niczego nie zmieni.

    Pozdrawiam
    Ergie