  • Data: 2012-10-26 15:31:11
    Temat: Re: [trollowanie] C.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ergie" <e...@s...pl> writes:

    > SLT w ogóle nie brałem pod uwagę ze względu na brak wizjera, ale
    > przyznaję że gdyby moje stwierdzenie "kamera" potraktować dosłownie to
    > wybór Sony mógłby być bardziej uzasadniony.

    SLT mają przecież wizjery, tyle że elektroniczne. Trochę się tego bałem,
    ale w gruncie rzeczy to jest zupełnie dobre (a65). Główna różnica jest
    taka, że jak jest ciemno, to w STL widzę wszystko jaśniej, tyle że
    jakość spada (szumy).

    > O ile wiem, Tamron tego nie umie.

    No ale jednak umie. Nie mówię że zrobiłem nim nie wiadomo jak dużo
    filmów, bo w ogóle zajmuję się czym innym, ale jak działa zdążyłem
    przetestować (Tamron B008 18-270 Di II PZD, cokolwiek by to nie
    znaczyło).
    --
    Krzysztof Halasa