eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyszczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
    Date: Fri, 21 Oct 2011 00:37:22 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <j7q7qt$4hp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7mfu9$td3$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <j7mqt6$s2n$23@node2.news.atman.pl> <j7ngkf$j8m$1@inews.gazeta.pl>
    <j7nqo8$att$1@inews.gazeta.pl>
    <4e9fc661$0$8443$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7p03h$7m0$1@inews.gazeta.pl>
    <4ea00d78$0$5804$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7q618$kf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.197.158.213.umts.dynamic.t-mobile.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1319150238 4665 213.158.197.87 (20 Oct 2011 22:37:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2011 22:37:18 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: l99ukasz
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2408054
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j7q618$kf$1@inews.gazeta.pl...
    > Specjalnie pomóc też nie pomoże. Bez obciążenia to i 7 tysięcy można
    > kręcić.
    > Jedyny efekt pracy bez obciążenia przez godzinę jest zużycie paliwa. Nic
    > się w
    > tym czasie nie ułoży, nie dotrze ( nie dotyczy starej Łady). Co najwyżej
    > mogą
    > wyjść błędy montażowe. Silnik spalinowy to prosta konstrukcja. Nie ma w
    > nim
    > nic cudownego. Kilkadziesiąt kilogramów obrobionego metalu. Nie wymaga


    Głównym elementem wymagającym docierania i generaującym pył to są
    pierścienie i gładzie cylindrów a im prawie bez różnicy czy jest obciążenie
    czy nie. Podobnie z krzywkami wałka rozrządu.
    Elementy które przenoszą moc czyli sworznie i czopy powinny być wstępnie
    polerowane i raczej się nie docierają albo w małym stopniu prędzej wchodząć
    już w zużycie.
    Stąd prawie całkowite dotarcie silnika można uzyskać przy biegu luzem.
    Technologia w tym miejscu się nie zmienia jeśli mamy do czynienia z
    cylindrem żeliwnym.
    Jeśli chodzi o "cudowność" silnika to ja zaczynam być wierzący jak patrzę na
    M100, M198, M120 z MB albo na całą serię idealnych małych silników z Alfy
    która w latach jeszcze 50 z 1,3l potrafiła zrobić i 120KM. Jedni czerpią
    radość życia patrząc na piłkarzy i pijąc piwo a ja patrząc na pierwsze
    uruchomienie silnika na stojaku. A jeśli jest to M100 i brzmi jak wyścig
    rydwanów to nie może w tym nie być cudu! ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: