-
Data: 2011-10-21 01:20:13
Temat: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):
>
> Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
> wiadomości news:j7q618$kf$1@inews.gazeta.pl...
> > Specjalnie pomóc też nie pomoże. Bez obciążenia to i 7 tysięcy można
> > kręcić.
> > Jedyny efekt pracy bez obciążenia przez godzinę jest zużycie paliwa. Nic
> > się w
> > tym czasie nie ułoży, nie dotrze ( nie dotyczy starej Łady). Co najwyżej
> > mogą
> > wyjść błędy montażowe. Silnik spalinowy to prosta konstrukcja. Nie ma w
> > nim
> > nic cudownego. Kilkadziesiąt kilogramów obrobionego metalu. Nie wymaga
>
>
> Głównym elementem wymagającym docierania i generaującym pył to są
> pierścienie i gładzie cylindrów a im prawie bez różnicy czy jest obciążenie
> czy nie. Podobnie z krzywkami wałka rozrządu.
> Elementy które przenoszą moc czyli sworznie i czopy powinny być wstępnie
> polerowane i raczej się nie docierają albo w małym stopniu prędzej wchodząć
> już w zużycie.
> Stąd prawie całkowite dotarcie silnika można uzyskać przy biegu luzem.
> Technologia w tym miejscu się nie zmienia jeśli mamy do czynienia z
> cylindrem żeliwnym.
> Jeśli chodzi o "cudowność" silnika to ja zaczynam być wierzący jak patrzę na
> M100, M198, M120 z MB albo na całą serię idealnych małych silników z Alfy
> która w latach jeszcze 50 z 1,3l potrafiła zrobić i 120KM. Jedni czerpią
> radość życia patrząc na piłkarzy i pijąc piwo a ja patrząc na pierwsze
> uruchomienie silnika na stojaku. A jeśli jest to M100 i brzmi jak wyścig
> rydwanów to nie może w tym nie być cudu! ;-)
> --
> Pozdrawiam,
> Łukasz
>
>
Masz rację. Z koniem kopał się nie będę. Pył. Dobrze że zajadów nie mam bo by
mnie bardzo bolało.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 21.10.11 08:19 Ukaniu
- 21.10.11 11:05 kogutek
- 21.10.11 11:55 Ukaniu
- 24.10.11 14:56 4CX250
- 25.10.11 11:51 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=