    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: sterowanie światłem w łazience
    Date: Tue, 08 Nov 2016 21:18:27 +0100

    > Idąc srać zapalam, albo nie. Czujnik ruchu nie ma sensu. Jak siedzisz na
    > klopie to nie odstawiasz lambady, a napełniając wannę gorącą wodą też
    > się uaktywni.

    gadamy sobie tak od czapy, bo wątkotwórca nas olał. Dalej nie wiemy
    czego chce, po kija komplikuje życie.
    Ja mam czujniki ruchu, ale mikrofalowe, niewidoczne działające sprwnie.
    Jak siedzę na kiblu kilka minut w bezruchu (nie siedzę, ale teoretycznie
    możliwe) i mi światło zgaśnie, nie jest problemem. poprostu muszę się
    ruszyć. (znaczy poruszyć dłonią, albo obrócić głowę). tyle że ja mam
    oswietlenie 100% diodowe, więc raz że diody powoli gasną, dwa mam 10%
    mocy światła na jednym obwodzie 90% na drugim. więc ciemno jak w dupie
    niemam nigdy.
    Pisał że nie chce mikroporocesora, ale to może wyjść taniej. Arduino to
    koszt 3 usd. czujnik odległości nad wanną i kiblem po 1-3 dolce -
    załatwia sprawę. Ja bym się w łazience w kilka przycisków nie bawił

    ToMasz