    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Date: Mon, 21 Feb 2011 16:40:33 +0100

    Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości
    news:iju01b$nbk$1@inews.gazeta.pl...

    > Watpie, zebys kiedykolwiek trzymal klucz w reku, skoro opowiadasz takie
    > brednie.
    A mówiłem, że milcząc głupi ujdzie za mądrego. Mogło się i tobie udać, lecz
    wolałeś się ujawnić.

    > Nie musze niczego wozic.
    Chłopcze - ja wiem, że nie musisz. Nie zrozumiałeś nawet tak prostego
    pytania - nie pytałem czy musisz, tylko czy wozisz.

    > Jesli chlodnice da sie naprawic i wiaze sie to z mniejszymi kosztami to
    > mozna to zrobic.
    Oczywiście, że można, Ameryki nie odkryłeś, walisz truizmy.
    Można też odlać się za drzewem licząc, że nikt nie zobaczy. Zawsze koszt
    mniejszy niż jak człowiek wejść do publicznej toalety i zapłacić za siku.

    > Zadzwon i pogadaj, moze ktos cie w koncu uswiadomi, choc ciezko to zrobic
    > jesli ktos jest ograniczony.
    Dlatego właśnie nic nie rozumiesz i piszesz jak prostak.

    --
    Jotte