  • Data: 2020-12-15 13:20:08
    Temat: Re: schizofrenia w nowych przepisach
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak to było 70 lat temu. Ja jeszcze pamiętam. Otóż
    > centrum miasta służyło nie do przeprowadzania zakupów tylko jako coś
    > zbliżonego znaczeniowo do dzisiejszego "promenada" czy starożytnego
    > "forum". Czas przywrócić rolę centrum celowi, dla którego w ogóle
    > zalożono miasta.

    70 lat temu, to mało kto miał samochód. Jak chcesz być takim
    eko-nowoczesnym, to jest miejscówka po Rabieju u nas w DC. Nasz Bążur
    Czajkowski nienawidzi (innych) kierowców, to i utrudnia im życie jak
    może. Owszem, można ograniczać ruch samochodowy, ale trzeba dać ludziom
    alternatywę. Np. takie Monachium o podobnej liczbie mieszkańców ma 8
    linii metra i 8 podmiejskich. Do tego punktualne autobusy i tramwaje. W
    takiej sytuacji mi by się nawet nie chciało jechać samochodem. W DC mamy
    1,5 linii metra, a autobusy i rozkład jazdy to dwa osobne byty.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa