  • Data: 2020-12-16 15:42:53
    Temat: Re: schizofrenia w nowych przepisach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rrbc5k$vur$...@d...me...
    >to nie jest wyobcowanie. to efekt zastanowienia się czy dzisiaj jest
    >lepiej niż było wczoraj. niestety odpowiedź jest negatywna. W moim
    >Bytomiu rynek był podzielony na zielone sekcje normalnymi asfaltowymi
    >ulicami. zamnkęli go całkiem. brzmiało dumnie i obiecująco. ale
    >zniknął kilometr dróg. kilometr parkingu przy drodze. wiec ludzie
    >zaczęli szukać zakupów dalej. więc sklepy zamykały się jeden po
    >drugim. handel przeniósł się o 1.5 km dalej, bliżej dworca, tam gdzie
    >parking. a potem wyrosły hipermarkety i mamy w Bytomiu zamiast rynku
    >plac czerwony,

    Przy czym to mogl byc naturalny ruch. Ludzie wola zakupy w
    hipermarkecie.

> [...]
    >dzisiaj robimy? siedzimy w domu przed ekranem? nie. idziemy gdzieś?
    >Jakiś ruch? No to park, basen, rower - ale nie na rynek!!!!

    >Obok sa Piekary śląskie, tam rynek również wybetonowano, wstawiono
    >granitowe bryły, miejscowi nazywają to stonehange. nic się tam nie
    >dzieje. fajnie na wizualizacji wyglądało, bo wtedy na betonie rośnie
    >zieleń przez cały rok i pełno wirtualnych dzieci ma jakieś zajęcia.
    >Kto z kim i w jakim celu ma sie spotkać na rynku? To już lepiej w
    >hipermarkecie w kawiarni w klimatyzowanym pomieszczeniu.

    Wpadnij latem po pandemii do Wroclawia.
    Dzikie tlumy na rynku.

    Mozesz tez wiosna czy jesienia - tez dzikie tlumy.
    Tzn tak wieczorkiem na piwie, choc wczesniej tez gesto.

    Tylko ze Wroclaw ma jeszcze miejskich urbanistow, co chca glowna ulice
    zamienic na deptak. I moze nie byloby w tym nic zdroznego, gdyby byla
    dla niej jakas alternatywa. Nie ma.
    I chyba nie bedzie, przynajmniej nie szybko.

    No i nie wiem - prezydent tych darmozjadow ceni, czy nie ceni, bo
    mowia od 20+ lat, a deptaka nie ma :-)

    J.