-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: rondo
Date: Wed, 10 Jun 2015 00:19:45 +0200
Organization: If IQ lesser or not equal, then fuck off :]
Lines: 83
Message-ID: <ml7or3$1f8$1@mx1.internetia.pl>
References: <554b7136$0$8376$65785112@news.neostrada.pl><mk06ad$pcc$...@m...internetia.
pl><2...@t...pl><mk2s1k$luj$...@m...int
ernetia.pl><2...@t...pl><mk4jue$30c$1
@mx1.internetia.pl><2...@t...pl><mk6m
75$lr8$1@mx1.internetia.pl><20150528131249.67405758155b234d760f1ec7@tlen.
pl><mk6v61$nob$1@mx1.internetia.pl><20150528145150.46f57abb197e81148749d8
79@tlen.pl><mk73tt$a46$1@mx1.internetia.pl><20150528160141.915b19d9bfc07c
6f9ec87c6d@tlen.pl><mk858r$3d6$1@mx1.internetia.pl><20150601082902.3a8d5d
f58c2b1866614c651f@tlen.pl><mkimur$s2g$1@mx1.internetia.pl><2015060208322
5.2e1a656554786dcce790fc9d@tlen.pl><mkjrkl$mgh$1@mx1.internetia.pl><20150
602112642.d7097084bf73d841f50c971a@tlen.pl><mkjtih$tif$...@m...internetia.p
l><2...@t...pl><mkk36h$hul$...@m...inte
rnetia.pl> <2...@t...pl>
Reply-To: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.10.203.55
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: mx1.internetia.pl 1433888419 1512 78.10.203.55 (9 Jun 2015 22:20:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Jun 2015 22:20:19 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564034
[ ukryj nagłówki ]"szerszen" wydumał(a) w wiadomości ID
news:20150603082910.f373f457ba6fd561838d66ae@tlen.pl
> On Tue, 02 Jun 2015 13:13:32 +0200
> LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:
>> Mam robić xero?
> podać sygnaturę sprawy
>> Cały czas odnoszę się TYLKO do miejsc, gdzie przecinają się kierunki
>> ruchu ale dla Ciebie jest to nieistotne.
> Cały czas się miotasz. Najpierw był rzekomy nakaz wywołany F10 i/lub P8,
> udowodniłem Ci że nie, potem zacząłeś nawiązywać do skrzyżowania, udowodniłem Ci że
> nie, pokazałem linie na "rondzie" Marsa/Płowiecka to teraz okazuje się że ma to
> zastosowanie tylko jak się krzyżują kirunki ruchu, problem w tym, że na
> Płowieckiej/Marsa ta linia którą zaakcaptowałeś jako możliwą do przejechania, to
> też jest przecięcie kierunków ruchu, tylko jednostronne, choć o ile dobrze pamiętam
> teorie Myjka, to według niego będzie dwustronne ;). Więc zaraz pewnie sie okaże, że
> tylko dwustronne przecięcia kierunków ruchu zabraniają zmiany pasa na skrzyżowaniu.
> ;)
>> Ciekawi mnie zatem jak
>> ustosunkujesz się do LINII CIAGŁEJ, która występuje przed i zaraz po
>> przerywanej (na skrzyżowaniach kierunków ruchu). Po co ktoś maluje linię
>> ciągłą, zaraz za przerywaną aby po paru metrach znów przejść w
>> przerywaną? W tych miejscach ani nie ma przejścia dla pieszych ani
>> niczego, co wymaga linii ciągłej. Nie zastanowiło Cie to dotąd? :)
> Mało mnie to interesuje. Jest linia, jest, według przepisów mogę ją przekroczyć,
> mogę, więc uważam, że jeśli zajdzie taka potrzeba, a ja zachowam uwagę i nie będę
> nikomu utrudniał ruchu, to mogę ją przekroczyć.
Nie, nie możesz. To że (teraz trudne słowo): INTERPRETACJA, że ta linia nalezy do
Twojego pasa/kierunku jest niewłasciwe. Mogę podać przykład z "naszego ronda".
Proszę: www.ognik.com/zjazd1.1.jpg (zielona "strzałka")...gdzie wcześniej masz znak
P-8ab, który zobowiązuje Cię do zjazdu z ronda, widząc nagle przerywaną
linię...objeżdzasz sobie to rondo, zmieniając pasy jak Ci pasuje z wewnetrznego na
zewnętrzny. NIE, to nie jest dozwolone, pomimo tego że widzisz linię przerywaną a
wczesniejszy ZNAK poziomy według Twojej teorii to umożliwia :)
> Jeśłi miałbym tego nie robić, to niech w PoRD znajdzie się odpowiedni przpepis
> zakazujący zmiany pasa w obrębie skrzyżowania, z wyłaczeniem tych z C12, albo niech
> wymyślą odpowiednio malowane pasy, bo skoro mamy linię bezwarunkowego zatrzymania,
> w odróżnieniu od lini warunkowego zatrzymania i to w dwóch postaciach, to można
> stworzyć linię ciągłą z mozliwością przejeżdżania dla ruchu poprzecznego, stosowaną
> na skrzyżowaniach.
Nie i Nie. Zwyczajnie, INTERPRETUJESZ mylnie zmianę pasa na zasadzie że poruszasz się
w kierunku wskazanym strzałką. Interpretacja znaku P-8 na skrzyżowaniu, poprzedzona
znakiem F-10 jest wyznacznią zajęcia i nie opuszczania/zmieniania pasa ruchu w
obrębie skrzyżowania.
--
LordBluzg(R)(TM)
Have you heard the news? The dogs are dead!
You better stay home and do as you're told.
Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.15 09:12 szerszen
- 10.06.15 11:08 LordBluzg(R)
- 10.06.15 11:43 szerszen
- 11.06.15 00:31 LordBluzg(R)
- 11.06.15 09:25 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-16 Szukam monitora HDMI ok. 4"
- 2024-12-16 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=