  • Data: 2015-06-10 09:12:56
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Jun 2015 00:19:45 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Nie, nie możesz. To że (teraz trudne słowo): INTERPRETACJA, że ta linia nalezy do
    Twojego pasa/kierunku jest niewłasciwe. Mogę podać przykład z "naszego ronda".

    Ale to że nie należy do mojego kierunku ruchu mimo iż jest w osi mojego pasa to Twoja
    interpretacja. Zatem jak to mówią, słowo, przeciw słowu ;)

    > Nie i Nie. Zwyczajnie, INTERPRETUJESZ mylnie zmianę pasa na zasadzie że poruszasz
    się w kierunku wskazanym strzałką. Interpretacja znaku P-8 na skrzyżowaniu,
    poprzedzona znakiem F-10 jest wyznacznią zajęcia i nie opuszczania/zmieniania pasa
    ruchu w obrębie skrzyżowania.

    Udowodnij że akurat te znaki na skrzyżowaniu zabraniają mi zmieniać pasy jeśłi
    rozgraniczone są linią przerywaną. Jakoś do tej pory nie dałes rady i kręcimy się w
    kółko, co nie ukrywam, zaczyna mnie nudzić.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń