  • Data: 2015-06-10 11:08:30
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-10 o 09:12, szerszen pisze:
> [...]
    Twojego pasa/kierunku jest niewłasciwe. Mogę podać przykład z "naszego ronda".

    > Ale to że nie należy do mojego kierunku ruchu mimo iż jest w osi mojego pasa to
    Twoja interpretacja. Zatem jak to mówią, słowo, przeciw słowu ;)

    Art 22 to jednak opisuje w punkcie 3, który interpretujesz bez odwołania
    do całości. Skoro punkt 1 zawiera informację że MOŻESZ, to punk 3
    wyklucza "MOŻENIE" ze względu na dopuszczalną jazdę w jednym kierunku.
    Dla Ciebie istnieje jak widać tylko słowo "zabrania". Znaki nakazu są
    już nieistotne i wychodzisz z założenia że co nie jest zabronione jest
    dozwolone. Wykazałam Ci na obrazku, który wyciąłeś, ze zgodnie z Twoim
    mysleniem, można sobie kombinować na skrzyżowaniu dowolnie, pomimo że
    założenia co do kierunków ruchu i pasów są zupełnie inne i kłóca się z
    zasadą bezpieczeństwa ruchu. Brakuje jeszcze, żebyś wydusił z art 22 p 4
    że wjeżdżając z prawego pasa na lewy masz bezwzględne pierwszeństwo i
    możesz walić wszystkich co jadą lewym pasem, niezależnie od kierunku w
    którym się poruszają :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.