  • Data: 2015-06-03 08:29:10
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 02 Jun 2015 13:13:32 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Mam robić xero?

    podać sygnaturę sprawy

    > Cały czas odnoszę się TYLKO do miejsc, gdzie przecinają się kierunki
    > ruchu ale dla Ciebie jest to nieistotne.

    Cały czas się miotasz. Najpierw był rzekomy nakaz wywołany F10 i/lub P8, udowodniłem
    Ci że nie, potem zacząłeś nawiązywać do skrzyżowania, udowodniłem Ci że nie,
    pokazałem linie na "rondzie" Marsa/Płowiecka to teraz okazuje się że ma to
    zastosowanie tylko jak się krzyżują kirunki ruchu, problem w tym, że na
    Płowieckiej/Marsa ta linia którą zaakcaptowałeś jako możliwą do przejechania, to też
    jest przecięcie kierunków ruchu, tylko jednostronne, choć o ile dobrze pamiętam
    teorie Myjka, to według niego będzie dwustronne ;). Więc zaraz pewnie sie okaże, że
    tylko dwustronne przecięcia kierunków ruchu zabraniają zmiany pasa na skrzyżowaniu.
    ;)

    > Ciekawi mnie zatem jak
    > ustosunkujesz się do LINII CIAGŁEJ, która występuje przed i zaraz po
    > przerywanej (na skrzyżowaniach kierunków ruchu). Po co ktoś maluje linię
    > ciągłą, zaraz za przerywaną aby po paru metrach znów przejść w
    > przerywaną? W tych miejscach ani nie ma przejścia dla pieszych ani
    > niczego, co wymaga linii ciągłej. Nie zastanowiło Cie to dotąd? :)

    Mało mnie to interesuje. Jest linia, jest, według przepisów mogę ją przekroczyć,
    mogę, więc uważam, że jeśli zajdzie taka potrzeba, a ja zachowam uwagę i nie będę
    nikomu utrudniał ruchu, to mogę ją przekroczyć.

    Jeśłi miałbym tego nie robić, to niech w PoRD znajdzie się odpowiedni przpepis
    zakazujący zmiany pasa w obrębie skrzyżowania, z wyłaczeniem tych z C12, albo niech
    wymyślą odpowiednio malowane pasy, bo skoro mamy linię bezwarunkowego zatrzymania, w
    odróżnieniu od lini warunkowego zatrzymania i to w dwóch postaciach, to można
    stworzyć linię ciągłą z mozliwością przejeżdżania dla ruchu poprzecznego, stosowaną
    na skrzyżowaniach.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń