  • Data: 2015-05-28 16:01:41
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Zmiana pasa ruchu, który jest przeznaczony dla innego kierunku oraz
    > interpretacja przez Ciebie linii przerywanej, która nie dotyczy tego
    > kierunku.

    Ale to twoja niczym nie poparta interpretacja czyichś intencji.

    > Art który podałem. Na wielu skrzyżowaniach są wymalowane pasy różnie. W
    > momencie przecinania się kierunków ruchu, pasów nie ma. Ty korzystajac z
    > tego, że nagle linia ciągła MUSI BYĆ przerwana dla innego kierunku
    > ruchu, uzurpujesz sobie prawo do tego iż ta przerywana należy do
    > Twojego kierunku.

    Ja sobie nic nie uzurpuje, jest linia jednostronnie przerywana w osi mojego pasa?
    Jest.
    Mogę zgodnie z przepisami ją przekroczyć? Mogę.

    Ja nie jestem wróżka, ty też nie, więc nie masz żadnego dowodu na to, że ona jest nie
    dla mnie.

    > Art 45.1.4 wyjaśnie że nie.

    Chyba w Twojej alternatywnej rzeczywistości.

    Miotasz się jak ryba bez wody, nie masz nic na poparcie swojej tezy, a przepisy które
    co chwila przytaczasz, to z jednej strony, to z innej, nijak się mają do tego co
    starasz się udowodnić.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń