  • Data: 2015-05-29 00:34:54
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:20150528160141.915b19d9bfc07c6f9ec87c6d@tlen.pl
    > Ale to twoja niczym nie poparta interpretacja czyichś intencji.

    Nie, nie moja ale wynikająca z przecinania się kierunków jazdy.

    > Ja sobie nic nie uzurpuje, jest linia jednostronnie przerywana w osi mojego pasa?
    > Jest. Mogę zgodnie z przepisami ją przekroczyć? Mogę.
    > Ja nie jestem wróżka, ty też nie, więc nie masz żadnego dowodu na to, że ona jest
    > nie dla mnie.

    Masz znak F-10, który nakazuje ci jazdę na określonym pasie. Po opuszczeniu
    skrzyżowania możesz sobie zmieniać pasy jak Ci pasuje.

    > Chyba w Twojej alternatywnej rzeczywistości.
    > Miotasz się jak ryba bez wody, nie masz nic na poparcie swojej tezy, a przepisy
    > które co chwila przytaczasz, to z jednej strony, to z innej, nijak się mają do tego
    > co starasz się udowodnić.

    Jak zapłacisz za cwaniactwo, to możesz się odwoływać nawet do Sztrasbóórga :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))