  • Data: 2015-05-28 15:05:53
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-28 o 14:51, szerszen pisze:

    > "4) wykorzystywania drogi lub poszczególnych jej części w sposób niezgodny z
    przeznaczeniem, chyba że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;"

    > No więc gdzie tu sposób niezgodny z przeznaczeniem?

    Zmiana pasa ruchu, który jest przeznaczony dla innego kierunku oraz
    interpretacja przez Ciebie linii przerywanej, która nie dotyczy tego
    kierunku.

    > Zabrania mi coś zmiany pasa na skrzyżowaniu? Nie.

    Art który podałem. Na wielu skrzyżowaniach są wymalowane pasy różnie. W
    momencie przecinania się kierunków ruchu, pasów nie ma. Ty korzystajac z
    tego, że nagle linia ciągła MUSI BYĆ przerwana dla innego kierunku
    ruchu, uzurpujesz sobie prawo do tego iż ta przerywana należy do
    Twojego kierunku. Art 45.1.4 wyjaśnie że nie. Tak jest na wielu
    skrzyżowaniach. Nie tylko chodzi o pasy ale o zasady ogólne, z których
    wywodzi się ruch prawostronny i utrzymanie bezpieczeństwa w ruchu.

    > Wolno wyprzedzać na rondzie? Wolno.
    > Wolno na rondzie zmieniać pasy? Wolno, inaczej nie byłoby rond wielopasowych.

    A ja spadnie śnieg i pasów nie widać to wolno jeździć sobie dowolnie?

    > Wiec?

    Więc?

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!