    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rdza, dziura i co z tym zrobić?
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Date: Sun, 08 Mar 2015 17:19:24 +0100

    na ** p.m.s ** tibam pisze tak:

    > Jak to w miarę trwale zrobić by korozja dalej się nie powiększała?
    > Wydrapałem co się da i cały środek zalałem brunoxem.

    Brunox jest dosyć drogi. Skoro zainwestowałeś w niego to i tak już
    dużo zrobiłeś. Raczej święty Boże nie pomoże jeśli chcwyciło tą drugą
    trudnodostępna blachę ale na kilka lat możesz to powstrzymać.

    Osobiscie jestem pod wrażeniem farby na rdzę v33
    http://www.v33.pl/farby-do-metalu/gallery_files/site
    /4199/20236/20502.pdf
    Testuję ją od roku na błotnikach i na balustradzie balkonu.

    Małe dziury zaklejałem silikonem sanitarnym (tym śmierdzącym octem,
    nie mylić z budowlanym) tak jakbym szpachlował szpachlą. Nie wygladało
    to bezbłędnie ale jest bardzo skuteczne i tanie. Żywice i tkaniny
    zawsze odspajały sie od blachy po pewnym czasie.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?