eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaradyjko znalazłemRe: radyjko znalazłem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.178.183.113.14
    2.mobile.static.t-mobile.pl!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radyjko znalazłem
    Date: Sat, 25 May 2024 22:47:01 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <almarsoft.2313848730582647149$marico@news.chmurka.net>
    References: <v2kmuc$2o065$1@news.icm.edu.pl>
    <iuzl3v0wt6s6$.7v3kkwn6amy8.dlg@40tude.net>
    <v2pb9o$2vlt3$1@news.icm.edu.pl>
    <1xnbul3uneeul$.10vspwh636upy$.dlg@40tude.net>
    <v2q426$30tq7$1@news.icm.edu.pl>
    <14yw74grw0zie$.1t1fypi8mrxy6.dlg@40tude.net>
    <v2qab3$317b4$1@news.icm.edu.pl>
    <almarsoft.4211242125709300976$marico@news.chmurka.net>
    <v2s4g3$345u4$1@news.icm.edu.pl>
    <almarsoft.359499064831548350$marico@news.chmurka.net>
    <v2sd9j$34kj9$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.183.113.142.mobile.static.t-mobile.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="marico";
    posting-host="178.183.113.142.mobile.static.t-mobile.pl:178.183.113.142";
    logging-data="16129";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
    http://83.220.108.211/bins/groundhog/
    Cancel-Lock: sha1:3sDQHTF4gJ2H3FVNovWfMB4ER64=
    sha256:Zt40h0fr1s8SyCc0njmtXj546a9+e068RteyGlBOdyc=
    sha1:bQVGJHkNErjMQ84+p9X3IoetdZw=
    sha256:QhQqFbkNto/YeW0jwHAaUhqAcOcdKBvNm3mXbjWTt74=
    In-Reply-To: <v2sd9j$34kj9$1@news.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:792014
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 25 May 2024 12:07:47 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Jest *zdecydowanie* większa, niż w przypadku tradycyjnych mediów. To

    Podałem przykład google ads. Mają miliony klientów i daja radę każdą
    reklamę weryfikować, więc nie wiem czemu próbujesz udowadniać, że
    się nie da. Da się jak widać. Przecież reklamę w danym języku
    sprawdza delegowana do tego lokalna grupa językowa, często pracująca
    w lokalnej spółce-córce więc niestosowny kontekst lokalny też jest do
    wyłapania.. Nie przesadzajmy, że reklam codziennie nowych w języku
    polskim jest tyle, że nie da ogarnąć i je sprawdzić. L
    Oczywiście mechanizm kontroli treści reklam nie jest zawężony tylko
    do j. Polskiego, każde reklamy w każdym języku są tam weryfikowane i
    trzeba czekać na zatwierdzenie.
    Śmiem twierdzić, że żadna reklama na Insta jaką widziałem
    oszukańczych inwestycji wykorzystująca np. wizerunek i głos
    prezydenta Dudy nawet nie stała obok jakieś kontroli a szczególnie
    kontroli treści. Oczywiście jest też możliwość, że są to działania
    celowe, tj. reklamodawcy/agencje udają, że treści są OK a feederzy
    odpowiedzialni za emisję w danym kanale udają , że je
    weryfikują/przymykają oko, że reklama "spełnia wymogi społeczności".
    Byle kasa się zagadała.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: