  • Data: 2024-05-25 22:47:01
    Temat: Re: radyjko znalazłem
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 May 2024 12:07:47 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Jest *zdecydowanie* większa, niż w przypadku tradycyjnych mediów. To

    Podałem przykład google ads. Mają miliony klientów i daja radę każdą
    reklamę weryfikować, więc nie wiem czemu próbujesz udowadniać, że
    się nie da. Da się jak widać. Przecież reklamę w danym języku
    sprawdza delegowana do tego lokalna grupa językowa, często pracująca
    w lokalnej spółce-córce więc niestosowny kontekst lokalny też jest do
    wyłapania.. Nie przesadzajmy, że reklam codziennie nowych w języku
    polskim jest tyle, że nie da ogarnąć i je sprawdzić. L
    Oczywiście mechanizm kontroli treści reklam nie jest zawężony tylko
    do j. Polskiego, każde reklamy w każdym języku są tam weryfikowane i
    trzeba czekać na zatwierdzenie.
    Śmiem twierdzić, że żadna reklama na Insta jaką widziałem
    oszukańczych inwestycji wykorzystująca np. wizerunek i głos
    prezydenta Dudy nawet nie stała obok jakieś kontroli a szczególnie
    kontroli treści. Oczywiście jest też możliwość, że są to działania
    celowe, tj. reklamodawcy/agencje udają, że treści są OK a feederzy
    odpowiedzialni za emisję w danym kanale udają , że je
    weryfikują/przymykają oko, że reklama "spełnia wymogi społeczności".
    Byle kasa się zagadała.

    --
    Marek