    From: RBprv <b...@w...pl.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: radia samochodowe - kalkulatory
    Date: Sat, 01 Aug 2009 20:58:43 +0200

    > Zgadzam się z Tobą.
    > Jednak radyjek zepsutych przez Ciebie :) będę miał w moim serwisie
    > niewielki odsetek.
    > Tak więc nadal poszukuję jakiegos programu który potrafi zdekodować
    > radio po s/n.

    Jest sporo takich programów w sieci ale generują one kody do niewielu
    modeli i to raczej starych. Nawet wspomniany CRUC zrobi może połowe
    znanych. Większość będziesz musiał robić po eepromie lub poprzez odczyt
    kodu z procesora. Sam odczyt eeproma lub procesora nie zawsze musi się
    kończyć sukcesem ponieważ nie zawsze kody są jawne.
    Nie znajdziesz jednego programu którym zrobisz wszystko.
    Pozatym nakład wykonanej pracy nie jest wart ceny którą klient chciałby
    lub mógłby zapłacić.

    Tak przy okazji mam znajomego(jak prawie każdy), który kupił sobie
    oryginalnego KTSa i według niego co drugi samochód jest uszkodzony bo
    sie z nim nie łączy albo wyświetla mase błędów. Sprzęt miał się zwrócić
    po zrobieniu kilkudziesięciu samochodów:) Ktoś inny wojuje samym
    AUTO-COMem i też ma sporo problemów.