  • Data: 2013-10-25 10:53:59
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@e...com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > jeśli tak często ci się to zdarza to może za wolno ruszasz ze świateł

    To nie była taka sytuacja. Jechalismy i dojezdzalismy do krzyzówki.
    Ruszam ze swiateł dosc szybko rozumiejac, ze akurat krzyzowki sa jednym z
    glównych generatorów korków.
    A jak jade wiekszym i mniej ruchliwym samochodem to sie nie dziwie ze mnie
    wyprzedzaja i ułatwiam taki manewr.
    Ale nie o takiej sytuacji tu mowa.

    > albo po prostu jedziesz wolniej niż inni i nie chciał się za tobą
    > ciągnąć?

    200 metrow do korka?

    > może tam nie ma gdzie wyprzedzać a chciał jechać szybciej?

    no nie ma gdzie, bo jest krzyzówka na której 90% jedzie w prawo i za 50
    metrów rondo za którym ruch sie juz w miare upłynnia.

    > może nie wie że za chwilę było by gdzie wyprzedzić? można sobie
    > gdybać, powodów może być tysiąc...

    I co z tego ze nie wie?
    To jest powód do usprawiedliwiania wyprzedzania gdzie nie ma miejsca na
    powrót na prawy pas, z przeciwka jedzie samochód i potem trzeba kombinowac
    jak sie nie zabic?

    > Jeśli wyprzedził cię przed krzyżówką na której i tak wiedziałeś że się
    > zatrzymasz to co ci to przeszkadza? to że on bardziej zużywa swoje
    > hamulce? bo przecież nie zmusił cię do nagłego hamowania, skoro i tak
    > miałeś je wykonać?

    Zmusił. bo widocznie tak sie przestraszył ze jak juz wjechał przede mnie (a
    własciwie go wpusciłem bo tak to nie wiem gdzie by pojechał) to zamiaast
    wychamowac do mojej predkosci to wyhamował prawie do zera.
    Po prostu debil ale oczywiscie mozesz go usprawiedliwiac do woli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert