    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: przewod czujnika ABS - lutować?
    Date: Wed, 23 Jan 2013 23:24:43 +0000

    Michoo wrote:

    > No dalej, co zrobisz bez "ubezwłasnowolniaczy" jak masz dwa koła na
    > śniegu a dwa na błocie pośniegowym, na łuku i musisz przyhamować?

    Wsiądź na pasażera to Ci pokażę :)

    > W przeciwieństwie do ludzi, którzy bez ulepszaczy jadą "na krawędzi" a
    > jak przegną, nadal nieświadomie i zawiedzie refleks to mamy tragedię.
    >
    > Tylko "krawędź" dla sprzętu z "ubezwłasnowolniaczem" leży pory kawałek
    > za krawędzią dla tego bez. Większość rozsądnych kierowców tej pierwszej
    > nie będzie podchodzić, tą drugą może przekroczyć przypadkiem.

    Kiedyś zasłyszałem opinię że zapięte pasy bezpieczeństwa powodują
    agresywniejszą jazdę, poczucie bezpieczeństwa, część siły odśrodkowej
    (na zakrętach) przejęta przez pasy przez co wydaje się że "jest dobrze".
    Do czasu wypadku małżonki który przeżyła tylko dzięki zapiętym pasom nie
    używałem ich, mandaty za to płaciłem często ale twierdziłem że mi
    przeszkadzają (jest tak zresztą nadal), po wzmiankowanym wydarzeniu
    zapinam i widzę po sobie że opinia o wpływie pasów na styl jazdy jest
    prawdziwa. Więc, tak, uważam że wszelkie ubezwłasnowolniacze szkodzą
    pomimo tego że w iluś tam procentach się sprawdzają.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html